Intel chce zmienić telewizję, ale ma problemy
Intel ma plan wprowadzenia produktu łączącego sprzęt, telewizję i internet. Największą trudnością w realizacji projektu mają być jednak licencje na prezentowane treści.
Intel ma plan wprowadzenia produktu łączącego sprzęt, telewizję i internet. Największą trudnością w realizacji projektu mają być jednak licencje na prezentowane treści.
Adobe ogłosiło wczoraj, że zamierza przenieść swój popularny produkt – Flash’a, który jest obecnie jedną z głównych platform konstruowania internetowych wideo, gier, czy reklam, do telewizji, set-top boxów, odtwarzaczy Blu-ray i innych urządzeń, które mają zapewniać rozrywkę w domu.
Telewizja jest wciąż najbardziej wpływowym medium jeśli chodzi o doradzanie konsumentom w ich decyzjach zakupowych – wynika z badania przeprowadzonego przez Deloitte, firmę badawczą i konsultingową, na pięciu dużych rynkach: amerykańskim, brytyjskim, japońskim, niemieckim i brazylijskim.
Najbardziej wpływowa jest telewizja – i to jeszcze na długo więcej »