Testardo Red Cell

Ruszyła kampania wizerunkowa WPmobi

Pod koniec sierpnia Wirtualna Polska – pod marką WPmobi – oficjalnie wystartowała jako wirtualny operator komórkowy. Z początkiem września rozpoczyna się intensywna kampania reklamowa tej oferty. „Naszą grupą docelową są osoby w wieku 15-24, z dużych miast, korzystające z Internetu oraz pre-paidów – czyli takie, które po pierwsze mają sceptyczny stosunek do reklam, a po …

Ruszyła kampania wizerunkowa WPmobi więcej »

Nowa odsłona Wirtualnej Polski

Wirtualna Polska ma od dziś nową „szatę”. Strona główna portalu została poddana gruntownym zmianom. Zmiany miały przede wszystkim za zadanie jeszcze bardziej ułatwić użytkownikowi dotarcie do poszukiwanej przez niego informacji lub usługi. Nowa strona główna WP jest także bardziej nowoczesna oraz posiada możliwość personalizacji. Wraz z nową stroną główną odświeżone zostało logo portalu. „Strona Główna …

Nowa odsłona Wirtualnej Polski więcej »

Przewiń do góry