Think-a-Head

Polski Obama? Nie tym razem

Zespół Think-a-Head przygotował raport „Internetowa kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego”, w którym poddał analizie postawy internautów wobec toczonej w sieci kampanii oraz internetowe działania komunikacyjne najbardziej aktywnych kandydatów ubiegających się 7 czerwca o mandaty europosłów.

Polski Obama? Nie tym razem więcej »

Mocna strona Heureki

Nowa witryna internetowa agencji reklamowej Heureka otrzymała w grudniu tytuł ’Strony miesiąca’ od portalu Webesteem.pl poświęconego projektowaniu serwisów WWW. Nagroda ta jest ważnym wyróżnieniem, ponieważ przyznawana jest przez niezależnych twórców, profesjonalistów w branży. Serwis heureka.pl został oficjalnie uruchomiony w grudniu 2005 roku. Celem nowej strony WWW jest pokazanie innowacyjnego podejścia do marketingu, jakie charakteryzuje Heurekę.

Mocna strona Heureki więcej »

Scroll to Top