Think Kong

Aktywność w Sieci

65 proc. internautów tworzy i umieszcza w sieci własne materiały, a 85 proc. przyznaje, że dzieli się znalezionymi w Internecie materiałami ze znajomymi.

Co Polacy sądzą na temat e-rozliczeń?

Aż 45 proc. Polaków używających Internetu deklaruje, że chętnie korzystałoby z elektronicznych form dostarczania rachunków za telefon czy kablówkę – wynika z raportu „F-inbox.pl”

Maciej Budzich z agencją Think Kong

Maciej Budzich rozpoczyna współpracę z agencją interaktywną Think Kong. W ramach współpracy będzie brać udział w pracach nowo powstającego teamu kreatywnego, konsultować projekty związane z kampaniami realizowanymi w blogosferze.

Marketerzy wolą Facebook od NK

Prawie 95% brand managerów największych marek w Polsce uważa Facebook za środowisko sprzyjające prowadzeniu działań marketingowych – wskazują wstępne wyniki zakończonego właśnie badania Social Media Brand Index 2010.

Przewiń do góry