Wzmianki o Euro 2012 w mediach społecznościowych warte 86 mln złotych

Opublikowano: 21 sierpnia 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Ponad 86 milionów złotych może wynosić wartość promocyjna wzmianek o Euro 2012 w mediach społecznościowych w pięciu europejskich krajach – wynika z analizy międzynarodowej sieci eBuzzing reprezentowanej w Polsce przez agencję Think Kong.

Michał NewiakWzmianki o Euro 2012 w mediach społecznościowych warte 86 mln złotych

Aktywność w Sieci

Opublikowano: 6 lutego 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

65 proc. internautów tworzy i umieszcza w sieci własne materiały, a 85 proc. przyznaje, że dzieli się znalezionymi w Internecie materiałami ze znajomymi.

Hanna LaskowskaAktywność w Sieci

Maciej Budzich z agencją Think Kong

Opublikowano: 15 marca 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Maciej Budzich rozpoczyna współpracę z agencją interaktywną Think Kong. W ramach współpracy będzie brać udział w pracach nowo powstającego teamu kreatywnego, konsultować projekty związane z kampaniami realizowanymi w blogosferze.

Hanna LaskowskaMaciej Budzich z agencją Think Kong