Nowa kampania reklamowa czekoladek Wawel
21 września 2009 r. rusza nowa intensywna kampania reklamowa czekoladek nadziewanych Malaga, Tiki Taki i Kasztanki – sztandarowych czekoladek Wawel. Kampania realizowana jest w telewizji i radiu.
21 września 2009 r. rusza nowa intensywna kampania reklamowa czekoladek nadziewanych Malaga, Tiki Taki i Kasztanki – sztandarowych czekoladek Wawel. Kampania realizowana jest w telewizji i radiu.
W tym tygodniu, 3Com Corporation świętuje 30 lat od kiedy wynalazca Ethernetu, Bob Metcalfe założył firmę. Z nowoczesną technologią w swoim DNA, 3Com dokonuje innowacji w sieci od trzech dekad. Dziś nadal rozwija swoje rozwiązania kładąc nacisk na stosunek ceny do wydajności, otwarte standardy i łatwość działania rozwiązań sieciowych dla przedsiębiorstw.
Koncert Lenny’ego Kravitz’a, Festiwal Muzyki Filmowej oraz Festiwal Sztuk Audiowizualnych Art Boom to trzy wydarzenia promujące Kraków w ogólnopolskiej kampanii pod hasłem „Kraków wart jest zaliczenia!”. Kampania, organizowana przez Krakowskie Biuro Festiwalowe, została przygotowana przy współpracy z agencjami TBWA\TELESCOPE oraz Tippingpoint, należącymi do grupy TBWA\.