TNS OBOP

Boimy się e-banków?

80% Polaków nie jest przekonanych o bezpieczeństwie bankowości internetowej. Zaledwie 10% badanych deklaruje, że nie boi się niczego podczas korzystania z usług finansowych on line. F-Secure, producent rozwiązań do zabezpieczania danych i ochrony przed włamaniami, zaprezentował wyniki badań przeprowadzonych przez TNS OBOP dotyczących postrzegania przez Polaków kwestii bezpieczeństwa bankowości on line. Wśród badanych dominowały niepewność […]

Boimy się e-banków? więcej »

Polacy chcą publicznej platformy cyfrowej

87 proc. Polaków chce darmowego dostępu do podstawowych programów TV w cyfrowej jakości. 78 proc. pytanych, uważa, że dostęp do platformy cyfrowej powinna zapewnić telewizja publiczna – wynika z badań TNS OBOP przeprowadzonych dla Instytutu Globalizacji. Polacy chcieliby, aby telewizja publiczna uruchomiła polską platformę cyfrową, która powinna być dostępna nieodpłatnie dla ponoszących koszty abonamentu, takie

Polacy chcą publicznej platformy cyfrowej więcej »

III edycja PremiumBrand rozpoczęta

Ruszyły badania reputacji marek PremiumBrand. To pierwszy i jedyny w Polsce niezależny ranking reputacji marek funkcjonujących na polskim rynku. Tegoroczna edycja będzie już trzecią z kolei. Nagrodzone marki wyróżniane są w następujących kategoriach: Artykuły Spożywcze, Finanse, Handel i Usługi, Media, Motoryzacja, Dom i Biuro, Telekomunikacja, Zdrowie i Uroda, Marki Biznesowe, Kategoria Otwarta (dla marek, które

III edycja PremiumBrand rozpoczęta więcej »

Co nas uszczęśliwia w pracy?

Z badań TNS OBOP przeprowadzonych w styczniu 2007r. w ramach projektu „Postawy Pracownicze”, współorganizowanego z Fundacją Obserwatorium Zarządzania wynika, że na pozytywny stosunek do pracodawcy największy wpływ mają warunki zatrudnienia, ogólne warunki pracy oraz relacje w zespole. Dla ponad połowy Polaków warunki zatrudnienia, takie jak rodzaj umowy, czy czas jej trwania, stanowią najważniejsze kryterium oceny

Co nas uszczęśliwia w pracy? więcej »

Przegląd prasy 2007-01-22

Nowi gracze na rynku mobilnego internetu Onet.pl ułatwia grę w e-kasynach Skype nieoczekiwanie podnosi ceny VoIP jeszcze niepopularny w Polsce Nowi gracze na rynku mobilnego internetu Ponad 20 zagranicznych inwestorów dopytuje się w UKE, jak można wejść na polski rynek telekomunikacyjny – podaje „Parkiet” Gazeta.pl http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,68367,3866904.html?skad=rss Onet.pl ułatwia grę w e-kasynach Onet.pl tylnymi drzwiami wchodzi

Przegląd prasy 2007-01-22 więcej »

EL2 dla marketingu politycznego

Od początku sierpnia br. Agencja Marketingu Mobilnego EL2, wprowadza specjalną ofertę – sondaż wyborczy prowadzony za pomocą telefonu komórkowego. Jednym z najważniejszych elementów współczesnych kampanii wyborczych stały się sondaże przedwyborcze. Badania opinii publicznej pomagają w kreowaniu wizerunków poszczególnych kandydatów, całych partii politycznych czy też ich programów. Agencja Marketingu Mobilnego EL2 przygotowała specjalną ofertę skierowaną do

EL2 dla marketingu politycznego więcej »

Scroll to Top