TNS OBOP

IAB – polski rynek internetowy

Blisko 8 milionów Internautów w Polsce na koniec 2004r. Przełom w rozwoju polskiego rynku reklamy on-line. IAB Polska opracowało raport pt. 'Internet 2004. Polska, Europa i świat’. Znalazły się w nim najważniejsze informacje na temat użytkowników Internetu w Polsce i na świecie, wydatków na reklamę internetową oraz e-commerce. Raport wskazuje również najpopularniejsze formy reklamy internetowej […]

IAB – polski rynek internetowy więcej »

Seks a Internet – nowe badanie TNS OBOP

Mimo, że globalna sieć jest dla nas przede wszystkim źródłem informacji przydatnych w pracy lub w nauce (przyznaje tak aż 90% internautów), jednym z istotnych powodów korzystania z Internetu jest także możliwość nawiązywania nowych kontaktów. Znajomości w sieci szuka niemal połowa jej użytkowników (47%) – wynika z badania prof. Zbigniewa Izdebskiego 'Seks a Internet’, zrealizowanego

Seks a Internet – nowe badanie TNS OBOP więcej »

Gadu Gadu najpopularniejsze

Z badania TNS Interbus, zrealizowanego w listopadzie 2004 r. przez TNS OBOP wynika, że w ciągu ostatniego miesiąca 69,2% Internautów (ok. 5 140 tys. osób) korzystało z komunikatorów. Zdecydowanie największą popularnością cieszy się komunikator Gadu – Gadu z którego w tym okresie korzystało 61,4% Internautów. Na drugim miejscu plasuje się komunikator Tlen (O2), wymieniany przez

Gadu Gadu najpopularniejsze więcej »

Onet przed WP i Interią

Z badania TNS OBOP wynika, że najbardziej znanym spośród portali i serwisów internetowych jest niezmiennie portal Onet.pl (www.onet.pl). W październiku 2004 roku jego znajomość wśród internautów wyniosła 96%. Drugi w rankingu jest portal Wirtualna Polska (www.wp.pl) – rozpoznaje go 91% badanych internatów. Trzecie miejsce zajęła Interia (www.interia.pl) – 77% respondentów zna ten portal. źródło: TNS

Onet przed WP i Interią więcej »

Internetowe plany Polaków

Z badania TNS Interbus, zrealizowanego w październiku 2004 r. przez TNS OBOP wynika, że wzrasta odsetek osób planujących uzyskać dostęp do Internetu. Obecnie 8,2% mieszkańców Polski w wieku 15 lat i więcej planuje uzyskać dostęp do sieci w ciągu najbliższych 6 miesięcy. Rok temu takich osób było 4,8%. Osoby, które nie mają jeszcze dostępu do Internetu,

Internetowe plany Polaków więcej »

Heyah znana już przez 51% Polaków

Wprowadzona przed dwoma miesiącami na rynek telefonii komórkowej nowa marka Heyah jest już rozpoznawana przez ponad połowę dorosłych Polaków (51%) – wynika z badania TNS Telecoms Indem, przeprowadzonego w kwietniu 2004 roku przez TNS OBOP. Z badania wynika również, że markę Heyah znają przede wszystkim ludzie młodzi. W grupie osób w wieku 15 – 29 lat jest

Heyah znana już przez 51% Polaków więcej »

Nie boimy się bankowości online

Jak wynika z badania TNS Interbus, przeprowadzonego przez TNS OBOP w lutym 2004 roku, 14% Internautów powyżej 15 roku życia korzysta z usług bankowych za pośrednictwem Internetu. W ostatnim półroczu odsetek ten nie zmienił się, jednak w porównaniu do lutego 2003 był wyższy o 5 punktów procentowych, zaś w porównaniu do lutego 2002 – o

Nie boimy się bankowości online więcej »

Przewijanie do góry