Warsztaty Global Startup Challenge 2010 na półmetku

Opublikowano: 5 sierpnia 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Minął pierwszy miesiąc warsztatów prowadzonych w ramach programu Global Startup Challenge. Osiem zespołów z Polski i zagranicy wzięło udział w spotkaniach doskonalących umiejętności zarządzania innowacyjnym e-projektem, który ma odnieść światowy sukces.

Hanna LaskowskaWarsztaty Global Startup Challenge 2010 na półmetku

Teksty.org w nowej odsłonie

Opublikowano: 29 maja 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Teksty.org – należący do empiku największy polski serwis z tekstami piosenek – przeszedł kompletną
przemianę w zakresie funkcjonalności oraz layoutu i wystartował 26 maja w nowym wydaniu. Celem zmian
jest wsparcie sprzedaży płyt z oferty empiku poprzez pełniejszą integrację serwisu ze sklepem
internetowym oraz fanowskim portalem społecznościowym kipme.pl.

Hanna LaskowskaTeksty.org w nowej odsłonie

Teksty.org rozpoczynają współpracę z Ad-Vice

Opublikowano: 26 sierpnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Do portfolio sieci reklamy internetowej Ad-Vice dołączyła strona www.teksty.org – największa baza tekstów piosenek wykonawców rodzimych jak i zagranicznych w polskim Internecie. Witryna www.teksty.org należy do Grupy Empik i według badania Megapanel PBI/Gemius odwiedza ją miesięcznie prawie milion internautów.  Z poziomu strony użytkownicy mają dostęp do setek utworów muzycznych – polskich i zagranicznych. Mogą też pobierać dzwonki i proponować utwory, których …

Sylwester KozakTeksty.org rozpoczynają współpracę z Ad-Vice

Nowy empik.com

Opublikowano: 4 października 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Startuje nowy empik.com portal łączący sklep internetowy z serwisem informacyjno-kulturalnym. Sklep internetowy empik.com łączy ofertę produktów z dziedziny kultury, wiedzy i rozrywki (ponad 2 178 000 tytułów) z bazą informacji o twórcach. „Pełna kultura to twórcy i ich dzieła rozumiane jako całość. Internet jest naturalnym miejscem, przestrzenią, w której kultura w takiej formule może zaistnieć” – podkreśla Tomasz Cisek, dyrektor …

Hanna LaskowskaNowy empik.com

Jet.Mail 2.0 – inteligentny dialog z Klientem

Opublikowano: 13 kwietnia 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Jest już dostępna najnowsza wersja oprogramowania Jet.Mail – inteligentnego systemu e-mailingu, służącego do realizacji internetowych kampanii mailingowych, wysyłki cyklicznych newsletterów oraz audytu wysyłek prowadzonych przez portale i witryny tematyczne. W obecnej wersji oprogramowania możliwa jest wysyłka ponad 1 miliona e-maili dziennie i około 60.000 e-maili na godzinę. Jet.mail 2.0 to także jeszcze bogatsze statystyki i bardziej precyzyjne targetowanie (na podstawie …

Sylwester KozakJet.Mail 2.0 – inteligentny dialog z Klientem

Ad.net pozyskuje nowe osoby

Opublikowano: 4 kwietnia 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Od 1 kwietnia sieć reklamy internetowej Ad.net zyskała nowego pracownika. Do zespołu dołączył Marcin Woźniak. Jego zadaniem będzie wspieranie nowych projektów, w które angażuje się sieć reklamowa. ‚Doceniamy dotychczasowe osiągnięcia zawodowe Marcina w branży mediowej, jesteśmy zadowoleni, że zdecydował się on na współpracę z naszą siecią’ – deklaruje Adam Wysocki, Dyrektor ds. Obsługi Klientów Ad.net. ‚Dla osoby zainteresowanej reklamą internetową …

Sylwester KozakAd.net pozyskuje nowe osoby

IMPartner dla Discovery Networks Poland

Opublikowano: 14 października 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

11 października wystartowała nowatorska kampania reklamowa informująca Internautów o nowym cyklu programów na kanale Discovery – Zero Hour. Kreacja do kampanii została przygotowana przez agencję Interactive Marketing Partner Polska. Jest to najbardziej zaawansowana technologicznie kampania w polskim Internecie – prócz tradycyjnych elementów, takich jak grafika i tekst, wykorzystuje streaming, czyli technologię, która umożliwia przesył dźwięku i obrazu w czasie rzeczywistym. …

Sylwester KozakIMPartner dla Discovery Networks Poland