Tomasz Cisek

Teksty.org w nowej odsłonie

Teksty.org – należący do empiku największy polski serwis z tekstami piosenek – przeszedł kompletną
przemianę w zakresie funkcjonalności oraz layoutu i wystartował 26 maja w nowym wydaniu. Celem zmian
jest wsparcie sprzedaży płyt z oferty empiku poprzez pełniejszą integrację serwisu ze sklepem
internetowym oraz fanowskim portalem społecznościowym kipme.pl.

Teksty.org w nowej odsłonie więcej »

Teksty.org rozpoczynają współpracę z Ad-Vice

Do portfolio sieci reklamy internetowej Ad-Vice dołączyła strona www.teksty.org – największa baza tekstów piosenek wykonawców rodzimych jak i zagranicznych w polskim Internecie. Witryna www.teksty.org należy do Grupy Empik i według badania Megapanel PBI/Gemius odwiedza ją miesięcznie prawie milion internautów.  Z poziomu strony użytkownicy mają dostęp do setek utworów muzycznych – polskich i zagranicznych. Mogą też pobierać

Teksty.org rozpoczynają współpracę z Ad-Vice więcej »

Nowy empik.com

Startuje nowy empik.com portal łączący sklep internetowy z serwisem informacyjno-kulturalnym. Sklep internetowy empik.com łączy ofertę produktów z dziedziny kultury, wiedzy i rozrywki (ponad 2 178 000 tytułów) z bazą informacji o twórcach. „Pełna kultura to twórcy i ich dzieła rozumiane jako całość. Internet jest naturalnym miejscem, przestrzenią, w której kultura w takiej formule może zaistnieć”

Nowy empik.com więcej »

Jet.Mail 2.0 – inteligentny dialog z Klientem

Jest już dostępna najnowsza wersja oprogramowania Jet.Mail – inteligentnego systemu e-mailingu, służącego do realizacji internetowych kampanii mailingowych, wysyłki cyklicznych newsletterów oraz audytu wysyłek prowadzonych przez portale i witryny tematyczne. W obecnej wersji oprogramowania możliwa jest wysyłka ponad 1 miliona e-maili dziennie i około 60.000 e-maili na godzinę. Jet.mail 2.0 to także jeszcze bogatsze statystyki i

Jet.Mail 2.0 – inteligentny dialog z Klientem więcej »

Ad.net pozyskuje nowe osoby

Od 1 kwietnia sieć reklamy internetowej Ad.net zyskała nowego pracownika. Do zespołu dołączył Marcin Woźniak. Jego zadaniem będzie wspieranie nowych projektów, w które angażuje się sieć reklamowa. 'Doceniamy dotychczasowe osiągnięcia zawodowe Marcina w branży mediowej, jesteśmy zadowoleni, że zdecydował się on na współpracę z naszą siecią’ – deklaruje Adam Wysocki, Dyrektor ds. Obsługi Klientów Ad.net.

Ad.net pozyskuje nowe osoby więcej »

IMPartner dla Discovery Networks Poland

11 października wystartowała nowatorska kampania reklamowa informująca Internautów o nowym cyklu programów na kanale Discovery – Zero Hour. Kreacja do kampanii została przygotowana przez agencję Interactive Marketing Partner Polska. Jest to najbardziej zaawansowana technologicznie kampania w polskim Internecie – prócz tradycyjnych elementów, takich jak grafika i tekst, wykorzystuje streaming, czyli technologię, która umożliwia przesył dźwięku

IMPartner dla Discovery Networks Poland więcej »

Scroll to Top