Tomasz Długiewicz

One-2-One podpisał umowę z TV 4

One-2-One S.A. podpisał umowę z TV4 i został współproducentem programu Teleszau, który będzie emitowany na antenie od 26 września do 17 grudnia. Spółka opublikowała wyniki za pierwsze półrocze. Program Teleszau oparty jest na mechanizmie SMS-owej zabawy aukcyjnej. Na widzów, którzy złożą najniższą i niepowtarzalną ofertę na licytowane przedmioty czekają między innymi samochody i nowoczesny sprzęt […]

One-2-One podpisał umowę z TV 4 więcej »

One-2-One zadebiutował na giełdzie

One-2-One S.A. – lider komunikacji mobilnej dla mediów oraz marketingu mobilnego zadebiutował dzisiaj na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Od dziś na GPW notowanych jest 1 mln 300 tys. Praw Do Akcji One-2-One S.A. Kapitał pozyskany z giełdy spółka przeznaczy na stworzenie grupy zajmującej się mobile marketingiem w Europie Środkowo Wschodniej oraz realizację przejęć konsolidacyjnych

One-2-One zadebiutował na giełdzie więcej »

Zainteresowanie akcjami One-2-One

Zakończyły się zapisy na akcje One-2-One S.A., popyt na akcje był tak duży, że redukcje zapisów sięgnęły aż do 98 %. Spółka oferowała 1 milion 300 tys. akcji po cenie 10 zł – inwestorzy chcieli kupić ponad 37 milionów akcji. Redukcje dla inwestorów, którzy zapisali się na akcje w trakcie book-buildingu (tworzenia księgi popytu) sięgnęły

Zainteresowanie akcjami One-2-One więcej »

One-2-One dla niemieckiego METROPOL FM

One-2-One, oferująca zaawansowane narzędzia mobilne, podpisała nowy kontrakt z turecką stacją radiową działającą na terenie Niemiec. Rozgłośnia METROPOL FM, nadająca swój program dla mniejszości tureckiej w Berlinie, zdecydowała się na korzystanie z systemu „Radio One X 2.0” – narzędzia oferowanego przez One-2-One. Polska firma zajmie się również obsługą stacji w zakresie marketingu mobilnego. „Współpraca z

One-2-One dla niemieckiego METROPOL FM więcej »

Kolejny kontrakt One-2-One w Niemczech

One-2-One pozyskało kolejnego klienta na rynku niemieckim. Jest nim berlińska stacja KISS FM, należąca do grupy radiowej TOP RADIO. Wcześniej na wykorzystanie systemu Radio One X zdecydowało się siostrzane radio RS2, największa rozgłośnia lokalna w stolicy Niemiec. Pierwszy projekt realizowany przez One-2-One dla KISS FM dotyczy obsługi mobilnej muzycznej imprezy promocyjnej pod nazwą „Summer Kisses”.

Kolejny kontrakt One-2-One w Niemczech więcej »

MMS nieznany

One-2-One – integrator usług mobilnych przeprowadził badanie użytkowników telefonii GSM analizujące znajomość usług MMS (Multimedia Messaging Service) i stosunek do nich w rok od komercyjnego ich wdrożenia przez operatorów GSM w Polsce. Z badania wynika, że zaledwie 11% osób dotąd korzystających z innych usług dodanych (zwłaszcza serwisów SMSowych) wie czym jest MMS i potrafi opisać

MMS nieznany więcej »

One-2-One dwukrotnie wyróżniony

One-2-One, kreator nowych kanałów komunikacji w oparciu o technologie komórkowe, otrzymał dwa wyróżnienia w Konkursie Marketingu Bezpośredniego „Złota Strzała” organizowanym przez redakcję Media i Marketing. Nagrodzony projekt, przygotowany specjalnie dla Radia Eska, umożliwiał intuicyjne pobieranie dzwonków telefonicznych odpowiadających odtwarzanym utworom z listy „Gorąca Setka”. Praca została wyróżniona w kategoriach „Innowacje” oraz „Marketing Bezpośredniej Reakcji”. „Bardzo

One-2-One dwukrotnie wyróżniony więcej »

Scroll to Top