Tomasz Domżalski

Lipcowy raport Wakacje.pl i EasyGo.pl

Za nami czerwiec i lipiec, czyli połowa ścisłego sezonu turystycznego na świecie. W ujęciu szkolnym to także półmetek wakacji. Dwa portale turystyczne, Wakacje.pl i EasyGo.pl, jak co miesiąc dokonały analizy wyborów zakupowych swoich klientów.

Rabaty i gratisy przyciągają turystów

Portale turystyczne EasyGo.pl i Wakacje.pl przeprowadziły analizę zachowań zakupowych klientów kupujących wakacje w promocyjnej sprzedaży wcześniej taniej. Rabaty i darmowe wycieczki fakultatywne – to dwa, główne magnesy przyciągające w tym sezonie klientów do wcześniejszych zakupów turystycznej oferty letniej.

Egzotycznie czas odpocząć…

To nie prawda, że podróże egzotyczne są drogie. Fakt, że średnia cena na jedną osobę wciąż przekracza 4,5 tyś zł, ale w sezonie 2009/2010 do Brazylii można polecieć już za niecałe 2,5 tyś zł, a do Zjednoczonych Emiratów Arabskich za nieco ponad 2,5 tyś zł.

Mocny start EasyGo.pl i Wakacje.pl

Prawie 20 milionów złotych w czerwcu 2009 rok. Połączone niedawno portale turystyczne EasyGo.pl i Wakacje.pl przedstawiły wspólny wynik pracy za pierwszy miesiąc, zapowiadając przy tym utrzymanie wysokiego tempa rozwoju w całym drugim półroczu tego roku.

Turystyczne wybory internautów w kwietniu – raport EasyGo.pl

Dlaczego w kwietniu niektórzy touroperatorzy sprzedawali jeszcze oferty w promocji wcześniej taniej? Czy był to dobry miesiąc na planowanie urlopu np. w sierpniu? Ile średnio zapłaciliśmy za wakacje? Z którym biurem podróżujemy najchętniej, a które ma najlepszych rezydentów? W jakich kierunkach latamy najczęściej i ile mogą kosztować egzotyczne wakacje? W raporcie EasyGo.pl odpowiedzi na te i inne pytania. Portal zbadał ilości i jakości sprzedawanych przez siebie usług turystycznych w kwietniu 2009 roku.

Jedź za darmo na wakacje z EasyGo.pl

Wakacje w tym roku mogą być nie tylko tańsze od ubiegłorocznych, ale mogą być wręcz darmowym prezentem. Wystartował letni konkurs „Jedź za darmo na wakacje”, przygotowany przez portal turystyczny EasyGo.pl i jego partnera NIVEA SUN. Aż 3 zwycięzców jeszcze w te wakacje pojedzie za darmo wraz z zaproszoną przez siebie osobą na słoneczną Majorkę.

EasyGo.pl: analiza turystycznych wyborów zakupowych internautów w marcu 2009 roku

Portal turystyczny EasyGo.pl zbadał ilości i jakości sprzedawanych przez siebie usług turystycznych w marcu 2009 roku. Średnia cena rezerwacji wzrosła w stosunku do marca ubiegłego roku o 5 proc. najpopularniejsze kierunki to Egipt, ale również Tunezja. Kuba spadła w zestawieniu krajów egzotycznym na trzecie miejsce, a nowym liderem zostały Wyspy Zielonego Przylądka. Medialne zapowiedzi, że najbliższe lato będzie sezonem lastów może okazać się tylko pobożnym życzeniem, przekonują autorzy raportu, który publikujemy poniżej.

Przewiń do góry