Tomasz Grzybowski

EM Lab kupił udziały w Eskadrze

Agencja Marketingu Doświadczeń EM Lab nabyła 10-procentowy pakiet udziałów w spółce Grupa Eskadra sp. z o.o. 4 sierpnia podpisana została finalna umowa nabycia 10-procentowego pakietu za kwotę 120 tys. 120 zł. Warunkiem jej podpisania, uwzględnionym we wcześniejszej umowie przyrzeczenia, było wejście EM Labu na rynek alternatywny NewConnect na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie SA. EM

EM Lab kupił udziały w Eskadrze więcej »

EM Lab SA przed debiutem na GPW

Zakończyła się oferta prywatna EM Labu. Przed czerwcowym wejściem na NewConnect spółka pozyskała 4 mln 85 tys. zł od 36 inwestorów. Zainteresowanie emisją było duże, a pozyskana kwota przekroczyła 90 proc. planowanej wartości. – Wynik emisji jest dla nas w pełni satysfakcjonujący. Pozyskanie blisko 4,1 mln zł od 36 inwestorów na przy tak konkurencyjnym rynku

EM Lab SA przed debiutem na GPW więcej »

Polskie WEB 2.0

Badanie użytkowników WEB 2.0 zrealizowała firma Gemius na zlecenie Yoof – nowo powstającej agencji marketingu młodzieżowego. Fragment raportu dostępny jest na stronie www.yoof.pl. Badanie on-line, przeprowadzone w dwóch etapach, jakościowym i ilościowym, przez firmę Gemius na zlecenie Yoof – nowo powstającej agencji marketingu młodzieżowego, pozwoliło stworzyć dokładny demograficzny oraz psychograficzny profil użytkowników WEB 2.0. „Podjęliśmy

Polskie WEB 2.0 więcej »

Scroll to Top