Tomasz Michalik

Mocniejszy e-mail marketing w ofercie Insignia

Insignia zdecydowała się poszerzyć zakres oferowanych usług o kompleksowe działania e-mail marketingowe. Zadanie to agencja interaktywna postanowiła realizować poprzez partnerstwo z SARE. Obydwie firmy podpisały właśnie umowę o strategicznej partnerstwie w tym obszarze.

EM Lab kupił udziały w Eskadrze

Agencja Marketingu Doświadczeń EM Lab nabyła 10-procentowy pakiet udziałów w spółce Grupa Eskadra sp. z o.o. 4 sierpnia podpisana została finalna umowa nabycia 10-procentowego pakietu za kwotę 120 tys. 120 zł. Warunkiem jej podpisania, uwzględnionym we wcześniejszej umowie przyrzeczenia, było wejście EM Labu na rynek alternatywny NewConnect na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie SA. EM …

EM Lab kupił udziały w Eskadrze więcej »

Przewiń do góry