Mocniejszy e-mail marketing w ofercie Insignia

Opublikowano: 24 lipca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Insignia zdecydowała się poszerzyć zakres oferowanych usług o kompleksowe działania e-mail marketingowe. Zadanie to agencja interaktywna postanowiła realizować poprzez partnerstwo z SARE. Obydwie firmy podpisały właśnie umowę o strategicznej partnerstwie w tym obszarze.

Tomasz UchańskiMocniejszy e-mail marketing w ofercie Insignia

EM Lab kupił udziały w Eskadrze

Opublikowano: 5 sierpnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Agencja Marketingu Doświadczeń EM Lab nabyła 10-procentowy pakiet udziałów w spółce Grupa Eskadra sp. z o.o. 4 sierpnia podpisana została finalna umowa nabycia 10-procentowego pakietu za kwotę 120 tys. 120 zł. Warunkiem jej podpisania, uwzględnionym we wcześniejszej umowie przyrzeczenia, było wejście EM Labu na rynek alternatywny NewConnect na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie SA. EM Lab zadebiutował na New Connect …

Hanna LaskowskaEM Lab kupił udziały w Eskadrze