Tomasz Piątkowski

VideoMail – spoty reklamowe z TV w mailu

Według ostatniego raportu Jupiter Research, coraz częściej rezygnujemy z oglądania telewizji na rzecz surfowania po sieci. W takiej sytuacji reklamodawcy zauważają, że Internet to coraz lepsze narzędzie komunikacji i sposób dotarcia do potencjalnych konsumentów z ofertą czy usługą, którą mają do zaoferowania. Dodatkowym atutem Internetu jako medium są jego możliwości reklamowe. Potwierdzeniem tego jest możliwość

VideoMail – spoty reklamowe z TV w mailu więcej »

Opera w sieci reklamowej Adclick

Sieć AdClick została oficjalnym przedstawicielem Opera Software w Polsce. 4 listopada wystartowała pierwsza przygotowana przez AdClick kampania z reklamami wyświetlanymi w darmowej wersji przeglądarki internetowej Opera. 'Rozpoczęcie współpracy z Opera Software jest naturalną konsekwencją naszej strategii rozwoju jako sieci zapewniającej swoim klientom dotarcie z przekazem reklamowym do precyzyjnie określonych grup odbiorców’ – mówi Krzysztof Łada,

Opera w sieci reklamowej Adclick więcej »

Kolejny sukces kampanii SonyEricsson w Internecie

Działania reklamowe Sony Ericsson w Internecie charakteryzuje wiele czynników, ale przede wszystkim są one ciekawe i wyjątkowe – wszystkie wykorzystują niestandardowe rozwiązania reklamowe. Nie inaczej stało się w kolejnej e-kampanii SonyEricsson i promocji modelu K700i, w której wykorzystano nowe sposoby dotarcia do użytkowników Internetu. Na szczególną uwagę zasłużył spot reklamowy, który został zaadaptowany z telewizji

Kolejny sukces kampanii SonyEricsson w Internecie więcej »

Scroll to Top