Damian Rutkowski Prezesem OS3 multimedia
Po 13 latach Tomasz Pruszczyński przekazał funkcję Prezesa Zarządu agencji interaktywnej OS3 multimedia Damianowi Rutkowskiemu, Wiceprezesowi ds. finansowych.
Po 13 latach Tomasz Pruszczyński przekazał funkcję Prezesa Zarządu agencji interaktywnej OS3 multimedia Damianowi Rutkowskiemu, Wiceprezesowi ds. finansowych.
Agencja OS3 multimedia nawiązała partnerską współpracę z domem mediowym VALUE MEDIA . Nawiązanie współpracy jest owocem konsekwentnej realizacji strategii biznesowej przyjętej przez agencję OS3 multimedia, mającej na celu rozbudowę kompetencji także na rynku offline oraz realizację efektywnych i zintegrowanych kampanii komunikacyjnych.
Agencja interaktywna OS3 multimedia uruchomiła nową wersję swojej strony internetowej. Tym razem OS3 zaprasza na drugą, bardziej realistyczną, odsłonę łąki. Efekt ten został uzyskany dzięki zastosowaniu zaawansowanych technik animacyjnych oraz wideo. Co łączy zioła, Krystynę Czubównę i OS3 multimedia? Zajrzyj na łąkę www.os3.pl i przekonaj się sam! „W reklamie sztuką jest konsekwentne, a zarazem świeże
Krzysztof Dębowski, Dyrektor Zarządzający SARE Sp. z o. o. został Członkiem Zarządu oraz udziałowcem firmy. Zmiana ta wiąże się ze zwiększeniem jego odpowiedzialności i wpływu na strategiczne decyzje dotyczące kierunków rozwoju biznesu. Krzysztof Dębowski związany jest z SARE od 2004 roku. Początkowo, jako Brand Manager wprowadzał markę na rynek. W 2005 roku, w momencie usamodzielnienia
Yoof – skład marketingu młodzieżowego pozyskał OS3 kids, dział agencji interaktywnej OS3 multimedia specjalizujący się w marketing dziecięcym. Tym samym agencja OS3 multimedia zostaje udziałowcem w Yoof-ie. „Pozyskanie działu OS3 kids przez Yoof-a ma znaczenie strategiczne dla naszej agencji” – mówi Tomek Grzybowski, Partner Zarządzający Mothership, w strukturach którego znajduje się Yoof. „Zdobycie partnera z
Agencja interaktywna OS3 multimedia wyodrębniła w swojej strukturze markę Ostryga specjalizującą się w budowaniu wizerunku marek przez rozrywkę w Internecie. Oferta Ostrygi obejmuje tworzenie gier reklamowych, filmów reklamowych, product placement w grach, prowadzenie akcji marketingu wirusowego i szeptanego. Agencja posiada szereg autorskich gier w technologii Flash, Shockwave i Java oferowanych Klientom na licencji, co zwiększa
Marcin Maj został Dyrektorem Zarządzającym i udziałowcem agencji interaktywnej OS3 multimedia. Od stycznia 2006 do jego zadań należy koordynowanie pracy wszystkich oddziałów agencji i wzmocnienie pozycji firmy na rynku polskim i międzynarodowym. – Przyjęcie Marcina Maja do grona współwłaścicieli firmy jest elementem długofalowej polityki i kilkuletniego procesu zwiększania zakresu kompetencji Marcina w naszej agencji –