Tomasz Pruszczyński

Agape partnerem SARE

Agencja doradcza i wydawnicza Agape została nowym partnerem handlowym SARE. Dzięki temu w ofercie Agape, oprócz usług związanych przede wszystkim z wydawaniem biuletynów firmowych w formie papierowej, znajdzie się SARE – pierwsze polskie narzędzie m.in. do przygotowywania elektronicznych biuletynów, dostępne w modelu ASP. „Media elektroniczne zdobywają coraz większą popularność, gdyż są szybkie, tanie i efektywne. […]

Agape partnerem SARE więcej »

Nowy duet e-mail marketingowy

Pierwsze polskie narzędzie do e-mail marketingu dostępne w modelu ASP „SARE” – wdrożył wortal mediarun.pl. Dzięki SARE możliwa jest wysyłka codziennego newslettera do ponad 4 900 subskrybentów, dużo szybciej niż do tej pory. „O naszym wyborze SARE zadecydowały dwie podstawowe zalety, SARE jest doskonałym narzędziem outsourcingowym. Wykorzystanie modelu ASP odciąża nasze serwery i zmniejsza koszty.

Nowy duet e-mail marketingowy więcej »

ClickAd stawia na e-mail marketing z wykorzystaniem SARE

Firma ClickAd została nowym partnerem handlowym SARE. Współpraca oznacza włączenie SARE – pierwszego polskiego narzędzie do e-mail marketingu dostępnego w modelu ASP, do oferty firmy. Umowa zawarta pomiędzy firmami stanowi rozpoczęcie długofalowej współpracy handlowej. Jest również początkiem wspólnych działań na rzecz promowania e-mail marketingu jako jednego z najsilniejszych i najefektywniejszych punktów strategii promocji on-line „Zdecydowaliśmy

ClickAd stawia na e-mail marketing z wykorzystaniem SARE więcej »

OS3 dla Fundacji Izabeli i Adama Małyszów

Od listopada pod adresem fundacjamalysz.pl można oglądać nowy serwis internetowy poświęcony działalności Fundacji Izabeli i Adama Małyszów. Witrynę przygotowała agencja interaktywna OS3 multimedia, której zadaniem jest kompleksowe budowanie i umacnianie wizerunku fundacji w internecie. „Jako agencja jesteśmy odpowiedzialni m.in. za realizację serwisu internetowego fundacji oraz pomoc w pozyskiwaniu środków poprzez internet. Dbamy nie tylko o

OS3 dla Fundacji Izabeli i Adama Małyszów więcej »

OS3 multimedia rozpoczyna współpracę z F.O.K. Pollena S.A.

Zaprojektowaniem i wykonaniem prezentacji multimedialnej, agencja interaktywna OS3 multimedia rozpoczęła współpracę z Fabryką Opakowań Kosmetycznych Pollena S.A. Agencja została wyłoniona w dwustopniowym konkursie ofert, do którego stanęło pięć agencji. Prezentacja skierowana jest do potencjalnych klientów i kooperantów firmy. W związku z tym postawiono w niej nacisk na informacje niezbędne dla tej konkretnej grupy docelowej. W

OS3 multimedia rozpoczyna współpracę z F.O.K. Pollena S.A. więcej »

W. Kruk wprowadza relacje inwestorskie on-line

Od 10 lipca pod adresem wkruk.pl/relacje można oglądać serwis poświęcony relacjom inwestorskim powstałej ponad 160 lat temu, najstarszej polskiej firmy jubilerskiej W. Kruk. „Odpowiednie zarządzanie relacjami spółki z inwestorami jest bez wątpienia podstawą budowania pozytywnego wizerunku firmy. Świadomość zachodzących zmian sprawia, że investor relations na stałe wpisują się w kształtowaną w firmach strategię komunikowania. Ich

W. Kruk wprowadza relacje inwestorskie on-line więcej »

OS3 multimedia walczy o zwycięstwo w Cannes

Agencja interaktywna OS3 multimedia, jest jedynym reprezentantem Polski na tegorocznym jubileuszowym Festiwalu Cannes Lions 2003 we Francji w kategorii Cyber Lion. Zgłoszona przez agencję strona os3.pl znalazła się wśród innych trzynastu wyróżnionych agencji na shortlist projektów sklasyfikowanych jako Corporate Information. „Jesteśmy bardzo zadowoleni z osiągniętego dotychczas wyniku. Mając świadomość prestiżu i poziomu Festiwalu w Cannes

OS3 multimedia walczy o zwycięstwo w Cannes więcej »

Scroll to Top