Tomasz Przybyłowicz

Kaznowski w Naszej Klasie

8 grudnia Dominik Kaznowski rozpoczął współpracę z portalem nasza-klasa.pl. Do końca października, Kaznowski był odpowiedzialny za strategię marek internetowych Agory. W Naszej Klasie zajmie się obszarem business development. W ostatnim czasie Nasza Klasa Sp. z o.o. przeszła szereg zmian związanych z przebudową struktury organizacyjnej i nowym podziałem kompetencji, w wyniku których powstał autonomiczny dział handlowy. […]

Kaznowski w Naszej Klasie więcej »

INTERIA.PL wzmacnia i reorganizuje sprzedaż reklamy

W związku z wprowadzeniem nowej strategii sprzedażowej, INTERIA.PL wchodzi w 2007 rok z własnym autonomicznym działem sprzedaży reklam. Dotychczas sprzedaż reklamy na portalu INTERIA.PL odbywała się w ramach umowy o sprzedaż reklam z firmą Broker FM, która wygasa z końcem roku. – Zmiany podyktowane zostały koniecznością dostosowania sposobu zarządzania działem reklamy do potrzeb rynku, tak

INTERIA.PL wzmacnia i reorganizuje sprzedaż reklamy więcej »

INTERIA.PL również informuje o zwiększeniu przychodów z reklamy

INTERIA.PL również notuje dynamiczny wzrost przychodów z reklamy, wynika z pierwszych podsumowań Spółki za styczeń i luty 2005 r. W styczniu br. przychody gotówkowe portalu INTERIA.PL z tytułu sprzedaży przestrzeni reklamowej były aż o 119% wyższe niż w analogicznym okresie roku poprzedniego, z kolei w lutym dynamika wzrostu przychodów gotówkowych z reklamy w porównaniu z

INTERIA.PL również informuje o zwiększeniu przychodów z reklamy więcej »

Scroll to Top