Militaria w Wirtualnej Polsce

Opublikowano: 2 sierpnia 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Każdy, kto poszukuje w Sieci informacji o szeroko pojętej tematyce „militariów”, sięgać może na strony nowego serwisu Wirtualnej Polski – militaria.wp.pl. Współpraca portalu z liczącymi się na rynku partnerami, w tym redakcjami magazynów branżowych, zaowocowała bogactwem profesjonalnych materiałów dotyczących strzelectwa, myślistwa, heraldyki, historii wojskowości, sprzętu bojowego oraz broni. „Staraliśmy się, by nasz serwis był nie tyle miejscem zakupu wysokiej jakości …

Hanna LaskowskaMilitaria w Wirtualnej Polsce

Maskotka dla twardego mężczyzny

Opublikowano: 16 czerwca 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Militaria.pl wykorzystuje narzędzia z obszaru Desktop Marketingu w działaniach promocyjno-reklamowych. Nowym kanałem komunikacji z klientami sklepu stał się BrandMate, autorskie rozwiązanie Adv.pl. Nowa propozycja Militaria.pl to Militariusz, interaktywna postać komandosa „wojująca” na pulpicie monitora odbiorcy. Jej zadaniem jest przede wszystkim wzmocnienie lojalności klientów sklepu. Militariusz doskonale sprawdza się w roli komunikatora, stając się dodatkowym kanałem komunikacji pomiędzy Internautami a sklepem. …

Sylwester KozakMaskotka dla twardego mężczyzny

Militaria.pl na żywo

Opublikowano: 6 maja 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Od wczoraj klienci sklepu internetowego Militaria.pl mają możliwość konsultacji on-line ze sprzedawcą, podczas zakupów w sieci Internet. Wdrożeniem oprogramowania „LiveChat”, zajęła się Agencja Interaktywna Adv.pl. – Militaria.pl to jedno z najbardziej zaawansowanych marketingowo i technologicznie przedsięwzięć w polskim e-commerce. We współpracy z Agencja Interaktywną Adv.pl udaje nam się być zawsze o krok do przodu, wyznaczając jednocześnie nową drogę w systemach …

Sylwester KozakMilitaria.pl na żywo

Mistrzyni olimpijska promuje Militaria.pl

Opublikowano: 12 sierpnia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Renata Mauer-Różańska, mistrzyni olimpijska w Strzelectwie Sportowym promuje sklep internetowy Militaria.pl. Wizerunek medalistki zachęca Internautów do zakupów w największym w sieci Internet sklepie z bronią nie wymagającą zezwolenia. – Militaria.pl to nowoczesny sklep internetowy. Potwierdzeniem są podejmowane przez nas działania promocyjne, wykorzystujące wizerunek znanej i cenionej osoby, jak również zaawansowana technologicznie platforma e-commerce Exigo. Autorytet Pani Renaty Mauer pomaga nam …

Sylwester KozakMistrzyni olimpijska promuje Militaria.pl

Adv.pl kreuje Militaria.pl

Opublikowano: 29 maja 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Sprzedaż on-line zaczyna dotyczyć coraz szerszych grup asortymentowych. W Polsce prężnie rozwija się handel internetowy bronią nie wymagającą zezwolenia. Według ustawy z ’99 roku są to m.in.: wiatrówki i pistolety gładkolufowe. Obecnie jeden z największych sklepów internetowych, oferujący militarystyczny asortyment znajduje się w sieci pod adresem militaria.pl. Twórcą oprogramowania oraz kreacji graficznej jest Agencja Interaktywa Adv.pl. „W odpowiedzi na rosnące …

Sylwester KozakAdv.pl kreuje Militaria.pl