Tomasz Toczewski

HYPERmedia integruje e-marketing

Agencja Interaktywna HYPERmedia wdrożyła nowoczesny System Zarządzania Jakością. Dzięki niemu zaoferuje swoim klientom usługi zgodne z międzynarodowym standardem ISO 9001:2000. Wdrożenie procedur obejmuje całą aktywność biznesową firmy i stanowi nową kategorię usług wśród firm branży interaktywnej. Audit certyfikacyjny przeprowadziła firma Lloyd`s Register Quality Polska. Dla Agencji wdrożenie ISO oznacza przede wszystkim optymalizację procesów biznesowych i

HYPERmedia integruje e-marketing więcej »

Nowy serwis PKO Banku Polskiego

W sieci ruszył nowy serwis PKO Banku Polskiego. Jest to kolejny etap w realizacji koncepcji obecności banku w Internecie. Portal powstał ze względu na szybko rozwijającą się ofertę produktową PKO BP i w odpowiedzi na stale rosnące wymagania Klientów. Pod adresem pkobp.pl użytkownicy będą mogli zapoznać się z jego kompleksową ofertą. Wszystkie wiadomości produktowe podzielone

Nowy serwis PKO Banku Polskiego więcej »

HYPERmedia dla BDM

Agencja Interaktywna HYPERmedia zakończyła wdrażanie portalu dla Bankowego Domu Maklerskiego PKO BP. Uproszczony system nawigacji i ulepszona interakcja z użytkownikiem umożliwiają efektywne dotarcie do potrzebnych informacji. Na stronie bdm.pkobp.pl zainteresowani znajdą rozbudowaną ofertę usług BDM, analizy spółek giełdowych, raporty, ale także szybko założą rachunek. „Realizując projekt oparliśmy się na opracowanych przez BDM założeniach funkcjonalnych, uwzględniając

HYPERmedia dla BDM więcej »

Nowa witryna produktowa Banku PKO BP SA

W związku z ofertą promocyjną Banku PKO BP SA dotyczącą kredytu mieszkaniowego „Własny kąt” agencja HYPERmedia zaprojektowała i wykonała nową witrynę produktową. W ciągu zaledwie pierwszego tygodnia działania witryny z informacją o ofercie kredytowej banku dotarto do prawie ćwierć miliona internautów. Równie wysoka liczba unikalnych użytkowników – bo ponad 8 500 – odwiedziła stronę „Własny

Nowa witryna produktowa Banku PKO BP SA więcej »

www.pzu.pl (zrób to) SAM

Agencja interaktywna HYPERmedia oddała do użytku nową wersję serwisu internetowego największej polskiej firmy ubezpieczeniowej PZU S.A. W architekturze witryny została zaimplementowana autorska platforma Content Menager SAM (Self Administrating Manager) firmy HYPERmedia. Aplikacja pozwala na jej błyskawiczną aktualizację. Ponadto, do optymalizacji serwisu wykorzystano system geolokalizacji. W nowo oddanym do użytku serwisie internetowym PZU S.A. , Agencja

www.pzu.pl (zrób to) SAM więcej »

Scroll to Top