Tomasz Wileński

Pora.pl – Reaktywacja!

W działającym od 2002 roku Portalu Kultury Miejskiej Pora.pl przyszła pora na rewolucyjne zmiany. Serwis został gruntownie przebudowany i zyskał nową, silnie społecznościową tożsamość. Całkowicie zmieniono jego wizerunkową i funkcjonalną stronę, a także wzmocniono i rozbudowano skład redakcyjny. Zmiany są efektem przejęcia portalu od prywatnych właścicieli przez Tomasza Wileńskiego, dyrektora zarządzającego agencją Interactive Solutions i

Pora.pl – Reaktywacja! więcej »

Interactive Solutions rusza na Wschód

Agencja Interactive Solutions przygotowała kreację reklamy internetowej dla firmy AutoSummit, największego na Ukrainie dilera samochodów marki Toyota. Zakończona w grudniu kampania miała bardzo wysoką skuteczność. Jest to kolejny przykład udanej ekspansji polskiej firmy internetowej poza granicę Polski. Na zimę firma AutoSummit – największy na Ukrainie oficjalny diler samochodów marki Toyota –  przygotowała gorącą akcję sprzedażową

Interactive Solutions rusza na Wschód więcej »

Garnier – Czyste Brzmienie

Trwa druga edycja kampanii promocyjnej „Czyste Brzmienie” marki Garnier. Jednym z najważniejszych jej elementów jest specjalnie stworzona strona internetowa GarnierCzysteBrzmienie.pl oraz konkurs on-line „Zostań DJem”. Kampania Czyste Brzmienie promuje serię kosmetyków marki Garnier o nazwie Czysta Skóra. W ramach drugiej edycji akcji w czterech miastach Polski odbędą się imprezy muzyczne. Działania reklamowe prowadzone są w

Garnier – Czyste Brzmienie więcej »

ClickAd stawia na e-mail marketing z wykorzystaniem SARE

Firma ClickAd została nowym partnerem handlowym SARE. Współpraca oznacza włączenie SARE – pierwszego polskiego narzędzie do e-mail marketingu dostępnego w modelu ASP, do oferty firmy. Umowa zawarta pomiędzy firmami stanowi rozpoczęcie długofalowej współpracy handlowej. Jest również początkiem wspólnych działań na rzecz promowania e-mail marketingu jako jednego z najsilniejszych i najefektywniejszych punktów strategii promocji on-line „Zdecydowaliśmy

ClickAd stawia na e-mail marketing z wykorzystaniem SARE więcej »

Scroll to Top