System intranetowy dla LUKAS Banku od Divante
Platforma blogowa w Pionie Komunikacji Marketingowej umożliwia dzielenie się wiedzą i informowanie o bieżących projektach.
Platforma blogowa w Pionie Komunikacji Marketingowej umożliwia dzielenie się wiedzą i informowanie o bieżących projektach.
Sklep internetowy Kolporter.pl ruszył w nowej szacie graficznej. Oferuje swoim Klientom blisko 100 000 produktów w tym: książki, muzykę, film i gry. Serwis zaprojektowała agencja interaktywna Janmedia w ścisłej współpracy z klientem. Prace rozpoczęła analiza usability i SEO wcześniejszego rozwiązania. Na jej bazie zaprojektowano nowy layout serwisu. Następnym krokiem było stworzenie identyfikacji wizualnej dla sklepu
W pierwszych dniach października wraz z wprowadzeniem przez LUKAS Bank oferty dla studentów powstała nowa strona internetowa www.kontostudent.pl. Głównym celem strony jest zapoznanie i zachęcenie studentów do skorzystania z nowej oferty bankowej. Oprócz prezentacji oferty studenckiej w serwisie przygotowano dodatkowe atrakcje, m.in. konkurs wraz z nagrodami dla osób, które napiszą najciekawsza historię studencką, możliwość pobrania
Agencja Janmedia przeprowadziła badanie użyteczności stron LUKAS Banku.Wynikiem pracy agencji jest raport zawierający opis mocnych i słabych stron serwisu Banku. Zaproponowano też szereg poprawek i usprawnień mających na celu zwiększenie intuicyjności serwisu dla użytkownika. „ Profil internautów oraz oczekiwania stawiane stronom internetowym ulegają obecnie dynamicznym zmianom. To, co było jeszcze dwa lata temu utopią dzisiaj
Agencja Janmedia przeprowadzi audyt użyteczności stron Polskich Książek Telefonicznych. Badanie ma posłużyć poznaniu jak użytkownicy serwisu www.pkt.pl korzystają z jego zasobów, jakie napotykają problemy i czego oczekują od serwisu. „Chcemy zidentyfikować mocne i słabe strony serwisu i wykorzystać tę wiedzę podczas wprowadzania planowanych na ten rok zmian na stronach” – mówi Jacek Włodarczyk z pkt.pl
Agencja interaktywna Janmedia rozpoczyna kolejny duży audyt efektywności eCommerce. Klientem Janmedia została Grupa Kapitałowa Kolporter. Audyt dotyczyć będzie sklepów: ksiazki.ojeju.pl, muzyka.ojeju.pl, filmy.ojeju.pl, gry.ojeju.pl. Sklepy zostały uruchomione niedawno, niemniej już teraz znajduje się w nich 70 tysięcy produktów. 'Naszym głównym zadaniem będzie przyspieszenie rozwoju sklepu. Dzięki poprawie użyteczności zwiększy się ilość powracających użytkowników a osoby pierwszy
Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz Agencja Interaktywna Janmedia współpracują nad pilotażowym programem wykorzystania oprogramowania stworzonego w MIT do analizy serwisów internetowych. Ocena ergonomii serwisów WWW jest zajęciem wymagającym dużej intuicji, wiedzy i znajomości użytkowników. Firma zajmująca się użytecznością ma przedsobą niełatwe zadanie zobaczenia serwisu oczyma jego użytkowników. Oprócz zatrudniania wysokiej klasy analityków usability korzysta się
Współpraca Janmedia i Uniwersytetu Warszawskiego nad badaniami postrzegania WWW więcej »