Janmedia projektuje nowy Kolporter.pl

Opublikowano: 23 lipca 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Sklep internetowy Kolporter.pl ruszył w nowej szacie graficznej. Oferuje swoim Klientom blisko 100 000 produktów w tym: książki, muzykę, film i gry. Serwis zaprojektowała agencja interaktywna Janmedia w ścisłej współpracy z klientem. Prace rozpoczęła analiza usability i SEO wcześniejszego rozwiązania. Na jej bazie zaprojektowano nowy layout serwisu. Następnym krokiem było stworzenie identyfikacji wizualnej dla sklepu oraz graficzne zaprojektowanie kluczowych podstron. …

Hanna LaskowskaJanmedia projektuje nowy Kolporter.pl

LUKAS Bank dla studentów

Opublikowano: 15 października 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

W pierwszych dniach października wraz z wprowadzeniem przez LUKAS Bank oferty dla studentów powstała nowa strona internetowa www.kontostudent.pl. Głównym celem strony jest zapoznanie i zachęcenie studentów do skorzystania z nowej oferty bankowej. Oprócz prezentacji oferty studenckiej w serwisie przygotowano dodatkowe atrakcje, m.in. konkurs wraz z nagrodami dla osób, które napiszą najciekawsza historię studencką, możliwość pobrania legalnej muzyki w postaci plików …

Hanna LaskowskaLUKAS Bank dla studentów

Janmedia zwiększa użyteczność stron LUKAS Banku

Opublikowano: 21 sierpnia 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Agencja Janmedia przeprowadziła badanie użyteczności stron LUKAS Banku.Wynikiem pracy agencji jest raport zawierający opis mocnych i słabych stron serwisu Banku. Zaproponowano też szereg poprawek i usprawnień mających na celu zwiększenie intuicyjności serwisu dla użytkownika. „ Profil internautów oraz oczekiwania stawiane stronom internetowym ulegają obecnie dynamicznym zmianom. To, co było jeszcze dwa lata temu utopią dzisiaj zaczyna stawać się standardem. Dlatego …

Hanna LaskowskaJanmedia zwiększa użyteczność stron LUKAS Banku

Janmedia zwiększy użyteczność stron PKT.pl

Opublikowano: 11 czerwca 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Agencja Janmedia przeprowadzi audyt użyteczności stron Polskich Książek Telefonicznych. Badanie ma posłużyć poznaniu jak użytkownicy serwisu www.pkt.pl korzystają z jego zasobów, jakie napotykają problemy i czego oczekują od serwisu. „Chcemy zidentyfikować mocne i słabe strony serwisu i wykorzystać tę wiedzę podczas wprowadzania planowanych na ten rok zmian na stronach” – mówi Jacek Włodarczyk z pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne. Janmedia w …

Hanna LaskowskaJanmedia zwiększy użyteczność stron PKT.pl

Janmedia współpracuje z Kolporterem

Opublikowano: 26 lutego 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Agencja interaktywna Janmedia rozpoczyna kolejny duży audyt efektywności eCommerce. Klientem Janmedia została Grupa Kapitałowa Kolporter. Audyt dotyczyć będzie sklepów: ksiazki.ojeju.pl, muzyka.ojeju.pl, filmy.ojeju.pl, gry.ojeju.pl. Sklepy zostały uruchomione niedawno, niemniej już teraz znajduje się w nich 70 tysięcy produktów. ‚Naszym głównym zadaniem będzie przyspieszenie rozwoju sklepu. Dzięki poprawie użyteczności zwiększy się ilość powracających użytkowników a osoby pierwszy raz wchodzące do sklepu chętniej …

Hanna LaskowskaJanmedia współpracuje z Kolporterem

Współpraca Janmedia i Uniwersytetu Warszawskiego nad badaniami postrzegania WWW

Opublikowano: 20 września 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz Agencja Interaktywna Janmedia współpracują nad pilotażowym programem wykorzystania oprogramowania stworzonego w MIT do analizy serwisów internetowych. Ocena ergonomii serwisów WWW jest zajęciem wymagającym dużej intuicji, wiedzy i znajomości użytkowników. Firma zajmująca się użytecznością ma przedsobą niełatwe zadanie zobaczenia serwisu oczyma jego użytkowników. Oprócz zatrudniania wysokiej klasy analityków usability korzysta się z każdego narzędzia, które okazuje …

Sylwester KozakWspółpraca Janmedia i Uniwersytetu Warszawskiego nad badaniami postrzegania WWW