Tpay

Mastercard promuje Click to Pay z loterią dla konsumentów

Mastercard, dostawca usług płatniczych, rozpoczął nową kampanię promującą usługę Click to Pay. Jest to globalny standard płatności kartą w e-commerce, który łączy wysoki poziom bezpieczeństwa transakcji z maksymalną wygodą dla użytkowników. W ramach kampanii, Mastercard organizuje loterię dla konsumentów, nagradzającą płatności realizowane za pomocą Click to Pay. Działania te są realizowane we współpracy z partnerami […]

Mastercard promuje Click to Pay z loterią dla konsumentów więcej »

Tpay: Jak Polacy lubią płacić online?

Handel internetowy stał się integralną częścią codziennego życia Polaków, a zrozumienie ich zachowań konsumenckich jest kluczowe dla zapewnienia optymalnego doświadczenia zakupowego. Im lepsze wrażenia po zakupach w e-sklepie, tym większa szansa, że klienci powrócą. Raport operatora płatności TPay „Jak Polacy lubią płacić online 2024/2025” dostarcza cennych informacji na temat zwyczajów zakupowych i płatniczych, a także

Tpay: Jak Polacy lubią płacić online? więcej »

Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściej

Polacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują online 2024/2025”, 84% z nich kupuje online raz w miesiącu lub częściej! Jednocześnie uważnie dokonują wyboru sklepu, kierując się przede wszystkim korzystną ceną i kosztami dostawy (odpowiednio 55% i 44% badanych). Finalizacja transakcji i płatność

Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściej więcej »

Tpay: BLIK ponownie królem płatności w Black Friday

Jak wynika z danych zebranych przez tego operatora płatności online, tylko w Czarny Piątek – 26 listopada, sprzedaż wzrosła średnio o 160 proc. w porównaniu do pozostałych dni miesiąca. BLIK ulubioną formą płatności wśród internautów W tym roku podczas Black Friday najczęściej wybieraną przez internautów metodą płatności ponownie był BLIK. Sfinalizowano z jego udziałem 77

Tpay: BLIK ponownie królem płatności w Black Friday więcej »

BLIK w Messengerze – Tpay i KODA wprowadzają nową formę płatności

Krajowy Integrator Płatności (Tpay) oraz KODA, dostawca systemu operacyjnego do automatyzacji komunikacji, jako pierwsi w Polsce wdrożyli nowe rozwiązanie do płatności w e-commerce. Metoda wykorzystuje płatności BLIKIEM oraz rozwiązania chatbotowe, które umożliwiają rozliczenie płatności w komunikatorze, np. w Messengerze lub na chacie sklepu internetowego.

BLIK w Messengerze – Tpay i KODA wprowadzają nową formę płatności więcej »

Tpay i Pekao łączą siły na rynku e-commerce

Tpay – operator płatności online wprowadza do e-commerce jedną z największych instytucji finansowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Spółka podpisała przedwstępną umowę sprzedaży mniejszościowego pakietu akcji z Bankiem Pekao S.A. Dzięki najnowszym rozwiązaniom Tpay, klienci biznesowi Pekao otrzymają kompleksową ofertę rozwoju biznesu online, w tym bramkę płatniczą oraz dostęp do narzędzi analitycznych.

Tpay i Pekao łączą siły na rynku e-commerce więcej »

Przewijanie do góry