Travel 2.0

Travel 2.0 za nami – bez lukru i akademickich teorii

W spotkaniu Travel 2.0 wzięli udział eksperci zajmujący się na co dzień szeroko pojętym marketingiem internetowym, którzy dzielili się z uczestnikami konferencji wiedzą i doświadczeniem z zakresu efektywnego wykorzystania strategii marketingowych w turystyce.

Travel 2.0 – e-marketing w turystyce

W dniach 19-20 października do Poznania przyjadą praktycy, by dzielić się doświadczeniem i wiedzą z zakresu e-marketingu z przedstawicielami branży turystycznej i hotelarskiej. Eksperci wezmą udział w konferencji marketingowej Travel 2.0, która odbędzie się podczas największych w Polsce targów turystycznych Tour Salon 2011. Wśród prelegentów znajdą się specjaliści od SEO i pozycjonowania, e-mail marketingu, mediów społecznościowych, użyteczności i funkcjonalności serwisów internetowych.

Irlandzki potentat rynku rezerwacji hotelowych online wchodzi na polski rynek

Działająca od 1994 r. irlandzka firma Bookassist, zajmująca się kompleksową promocją hoteli w Internecie, wchodzi na polski rynek. Specjalnością firmy jest produkt w postaci silnika rezerwacyjnego (ang. internet booking engine (IBE)), czyli aplikacji internetowej umożliwiającej dokonywanie rezerwacji hotelowych w czasie rzeczywistym. Aplikacja ta, rozwijana przez Bookassist na wielu rynkach Europy (firma prowadzi działalność poza Irlandią …

Irlandzki potentat rynku rezerwacji hotelowych online wchodzi na polski rynek więcej »

Przewiń do góry