turystyka

TravelCamp [Warszawa]

Już 18 kwietnia, w Warszawie rusza kolejna edycja spotkania środowiska internetowego z branżą turystyczną TravelCamp.


TravelCamp

Już 20 października, podczas targów turystycznych TOUR SALON 2010 w Poznaniu, odbędzie się druga edycja spotkania TravelCamp.

EasyGo.pl: analiza turystycznych wyborów zakupowych internautów w marcu 2009 roku

Portal turystyczny EasyGo.pl zbadał ilości i jakości sprzedawanych przez siebie usług turystycznych w marcu 2009 roku. Średnia cena rezerwacji wzrosła w stosunku do marca ubiegłego roku o 5 proc. najpopularniejsze kierunki to Egipt, ale również Tunezja. Kuba spadła w zestawieniu krajów egzotycznym na trzecie miejsce, a nowym liderem zostały Wyspy Zielonego Przylądka. Medialne zapowiedzi, że najbliższe lato będzie sezonem lastów może okazać się tylko pobożnym życzeniem, przekonują autorzy raportu, który publikujemy poniżej.

Raport EasyGo.pl: Turystyczne wybory zakupowe internautów w styczniu 2009 roku

Dobre wyniki sprzedaży ofert turystycznych w promocji „wcześniej tajniej”. Wzrost o 30 proc. w dynamice sprzedaży w stosunku do roku ubiegłego i niewielki wzrost średniej ceny rezerwacji w tym samym okresie. To główne wnioski biznesowe wynikające z analizy ilościowej i jakościowej wyborów i zachowań polskich turystów kupujących swoje wyjazdy w internecie w styczniu 2009 roku.

Scroll to Top