TVP1

Cyfrowa Platforma TVP

15 września 2009 r. Telewizja Polska uruchomiła pierwszą, bezpłatną część cyfrowej platformy i rozpoczęła realizację zaleceń wynikających z projektu Strategii Cyfryzacji kraju, opracowanego przez Międzyresortowy Zespół ds. Telewizji i Radiofonii Cyfrowej. Jednocześnie Zarząd TVP S.A. skierował do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wniosek koncesyjny potrzebny do rozprowadzania pełnego pakietu programów.

Cyfrowa Platforma TVP więcej »

Opole czeka na SMS-y telewidzów

Rusza największa impreza muzyczna w Polsce – Opole 2009. Laureaci konkursu wyłonieni zostaną podczas SMS-owego głosowania, które odbędzie się na żywo podczas relacji prowadzonych w TVP1. Obsługę i integrację systemu zapewnia One-2-One Media Solution, specjalistyczny brand z Grupy One-2-One. Na głosujących czeka nagroda główna 100 tys. zł.

Opole czeka na SMS-y telewidzów więcej »

35 tys. zł za 30 – sekundową reklamę

300 – 22 500 zł w TVN-ie i od 700 do 35 300 zł w TVP1 – ile kosztuje dzisiaj reklama telewizyjna? Serwis inwestycje.pl postanowił sprawdzić ile reklamodawca musi zapłacić za reklamę swojego produktu w telewizji. Pomimo dynamicznego rozwoju nowych mediów reklamowych (zwłaszcza Internetu), palma pierwszeństwa na rynku reklamowym w dalszym ciągu należy do telewizji.

35 tys. zł za 30 – sekundową reklamę więcej »

Pekin 2008 – najwięcej transmisji w Internecie

Telewizja Polska w Internecie, na stronie pekin.tvp.pl, obiecuje udostępnić widzom najbogatszą ofertę transmisji z Igrzysk Olimpijskich w Pekinie. W Internecie widzowie będą mieli dostęp do największej liczby transmisji nadawanych z Pekinu na żywo oraz kilkudziesięciu nowych materiałów wideo dziennie dostępnych na żądanie – także w jakości High Definition. Transmisje na stronie pekin.tvp.pl będą realizowane w

Pekin 2008 – najwięcej transmisji w Internecie więcej »

Scroll to Top