Tymbark

SARE z MRM Worldwide

Specjalizująca się w e-mail marketingu firma SARE rozpoczęła współpracę z MRM Worldwide i jednym z jej kluczowych klientów – Grupą Maspex Wadowice. MRM to kolejna agencja interaktywna, która włączyła do swojej oferty system SARE. Na początek SARE będzie wspierało projekty realizowane przez MRM dla głównych marek Tymbark. Będą to przede wszystkim działania budujące lojalność, bazujące

SARE z MRM Worldwide więcej »

Święta z Tymbarkiem

Nadchodzą święta, a wraz z nimi moda na wysyłanie gwiazdkowych kartek przez Internet. Jednak możliwość przesyłania wraz z e-kartką głosowych życzeń, które sami nagramy, to zupełna nowość. Właśnie taki mechanizm wysyłania świątecznych pocztówek wprowadził na swojej stronie Tymbark. Autorem internetowych pocztówek z mechanizmem głosowych życzeń jest Agencja Interaktywna HYPERmedia. Kartki z tymbarkowej kolekcji utrzymane są

Święta z Tymbarkiem więcej »

Nowa kampania promocyjna Tymbarku

Na stronach nowego serwisu marki Tymbark działa internetowa galeria owocowych zdjęć. Wszyscy klubowicze mogą wstawiać tam swoje zdjęcia i oceniać fotografie innych. Dziesiątki najciekawszych zdjęć zostaną umieszczone na tysiącach etykiet soków owocowych Tymbarku w całej Polsce. Wirtualne ściany galerii zbudowała Agencja HYPERmedia. Wraz z pojawieniem się nowego serwisu www.tymbark.com.pl wystartował również „K@psel Klub Tymbark” oraz

Nowa kampania promocyjna Tymbarku więcej »

Tymbarkowe k@psle w sieci

7 kwietnia pojawił się w sieci nowy, lifestylowy serwis adresowany do wszystkich miłośników Tymbarku. Współautorem zwariowanych pomysłów na stronie tymbark.com.pl jest agencja HYPERmedia. Na stronach nowego serwisu Tymbarku internauci znajdą wszystko, oprócz nudy. Zrezygnowano ze standardowych opisów produktowych, a za ciekawym layoutem strony kryją się równie zwariowane pomysły. Wszyscy miłośnicy marki Tymbark, którzy zarejestrują się

Tymbarkowe k@psle w sieci więcej »

Scroll to Top