U-Boot

Następca Volvo V40

Z końcem maja rozpoczyna się kampania marki Volvo wprowadzająca następcę modelu V40 – nowe kombi oznaczone symbolem V50. Pierwszy etap kampanii obejmuje takie media jak: telewizja – wykorzystane zostaną stacje niszowe tj. TVN24, TVNturbo, Discovery Channel, Ale kino!, Canal+ oraz National Geographic. nośniki reklamy zewnętrznej o formacie 12×3 magazyny: społeczno-polityczne, life style i motoryzacyjne Istotnym …

Następca Volvo V40 więcej »

Nowa odsłona Volvo S40

Od połowy marca do końca maja trwać będzie kampania reklamowa nowego, całkowicie zmodernizowanego Volvo S40. Model ten cechuje niezwykle wysoki poziom bezpieczeństwa oraz nowatorskie wnętrze rodem z większego modelu. Najbardziej charakterystycznym elementem nowego wystroju kabiny jest unikalna, wolno stojąca kolumna środkowej konsoli, łącząca w elegancki sposób nakładkę tunelu z deską rozdzielczą. Celem działań skierowanych do …

Nowa odsłona Volvo S40 więcej »

Kampania Urodzinowa Volvo

75 lat. Tyle czasu minęło od 1927 roku, kiedy z taśmy produkcyjnej zjechał pierwszy model Volvo. W ciągu tego czasu na drogach pojawiło się ponad 20 milionów samochodów tej marki. Z okazji 75 urodzin Volvo przygotowało specjalną ofertę dotyczącą modeli S40 i V40, które zostały dodatkowo wyposażone w skórzaną tapicerkę, podgrzewane przednie siedzenie oraz okno …

Kampania Urodzinowa Volvo więcej »

Przewiń do góry