Jakim ciastem jesteś?

Opublikowano: 15 grudnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Specjalizująca się w kompleksowej obsłudze kampanii interaktywnych agencja 8fish przygotowała dwie, zsynchronizowane z Facebook.com, aplikacje dla marki Kasia, której producentem jest koncern Unilever. Aplikacje, psychotest „Jakim ciastem jesteś” oraz „Choinka przyjaciół”, połączone są ze świątecznym rankingiem ciast.

Hanna LaskowskaJakim ciastem jesteś?

Nowe osoby w NetSprint.pl

Opublikowano: 4 czerwca 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Dział Marketingu firmy NetSprint.pl wzbogacił się o 2 nowych specjalistów. Olga Kamińska objęła stanowisko specjalisty ds. public relations. Do jej obowiązków będzie należało kreowanie oraz realizacja strategii i kampanii komunikacyjnych dla firmy NetSprint.pl oraz poszczególnych produktów. Ponadto będzie odpowiedzialna za nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów z mediami, przygotowywanie materiałów prasowych oraz za budowanie komunikacji wewnętrznej w firmie. Przed podjęciem pracy …

Hanna LaskowskaNowe osoby w NetSprint.pl

Halloween w Wirtualnej Polsce

Opublikowano: 26 października 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Ruszył serwis Wirtualnej Polski poświęcony Halloween. Użytkownicy – spragnieni mocnych wrażeń – znajdą w nim „przeraźliwe” logodzwonki, „upiorne” gry i „kartki-koszmarki”. Poznają tajniki halloweenowego makijażu, skorzystają z wzorów „mrocznych” masek. Portal przypomina historię Halloween, przybliża też współczesny odpowiednik pogańskiego święta Dziadów – Zaduszki. Internautom, którzy lubią się bać, podpowiada, czym mogą uraczyć zmysły tuż przed 31 października – prezentuje na …

Hanna LaskowskaHalloween w Wirtualnej Polsce

INTERIA.PL jedzie na mundial

Opublikowano: 24 maja 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

INTERIA.PL jako jedyny polski portal uzyskała dziennikarską akredytację na mundial. Dzięki obecności reportera INTERIA.PL w Niemczech, użytkownicy portalu będą mieć dostęp do gorących informacji „z pierwszej ręki” z ośrodka polskiej kadry w Barsinghausen oraz publikowanych szybciej niż w innych mediach relacji z meczów i konferencji prasowych Mundialowy serwis, który INTERIA.PL uruchomiła już w grudniu ubiegłego roku, stanowi skarbnicę wiedzy o …

Hanna LaskowskaINTERIA.PL jedzie na mundial

Wielkanoc w WP

Opublikowano: 9 kwietnia 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Jak co roku Wirtualna Polska świętuje Wielkanoc z użytkownikami sieci. Tegoroczny serwis został stworzony we współpracy z Unilever Polska, dla marki Hellmann’s. Nie brak w nim przepisów na świąteczne pyszności: ciasta, wiosenne sałatki, obiadowe przysmaki, pasty… Jest też kilka atrakcyjnych konkursów, w tym ten ‚jajeczny’ w którym można wygrać m.in. 6 pamięci Flash Kingston data traveler 512 MB. By stać …

Hanna LaskowskaWielkanoc w WP

IBM współpracuje z Unilever

Opublikowano: 1 lipca 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

IBM ogłosił, że rozbudowuje stworzoną dla firmy Unilever globalną platformę do współpracy za pośrednictwem sieci. Unilever jest jedną z korporacji odnoszących największe sukcesy w zakresie produktów konsumenckich. Hub o nazwie Unilever Global umożliwi szybszą i bardziej wydajną komunikację z klientami, dostawcami i rynkami zbytu. Ułatwi także łączność pomiędzy wewnętrznymi aplikacjami firmy. Unilever działa w ponad 100 krajach na 5 kontynentach …

Sylwester KozakIBM współpracuje z Unilever