Young & Rubicam twórcą najnowszej kampanii dla Plusa
Agencja Young &Rubicam zrealizowała zimową kampanię dla marki iPlus.
Agencja Young &Rubicam zrealizowała zimową kampanię dla marki iPlus.
Agencja Young & Rubicam przygotowała kolejną kampanię Plusa dla Firm z wizerunkiem Kobiety Pracującej, w postać której wcieliła się Joanna Kurowska.
Agencja interaktywna MRM Worldwide jest odpowiedzialna za strategię komunikacyjną nowej taryfy Polskich Linii Lotniczych LOT, która dostępna jest wyłącznie na www.lot.com, i na stałe wchodzi do oferty LOT-u.
Ruszył przetarg mediowy Grupy Żywiec. Przetarg będzie dotyczył przyszłorocznej współpracy i obejmował całość mediów. Do przetargu zaproszono 5. domów mediowych: Macroscope OMD, MediaCom, Mindshare, Universal McCann i ZenithOptimedia (obecnie współpracujący z Grupą Żywiec).
Dzisiaj w portalach branżowych dla przedstawicieli mediów, branży marketingowej oraz domów mediowych wystartowała kampania reklamowa gazety „ECHO MIASTA”. Intrygujące, nieco prowokujące i przewrotne hasła eksponują atuty wyróżniające ECHO MIASTA spośród innych tytułów prasowych.
Mija rok działalności biznesowego domu sprzedaży mediów – BizOn media. Dokładnie rok temu 19 września 2006 zainaugurowano działalność Bizon media, domu sprzedaży mediów specjalizującego się w dotarciu do grupy celowej – biznes, z mediami internetowymi, ambientowymi oraz prasą w ofercie. Od momentu powstania BizOn ulega sukcesywnej rozbudowie. Zasięg sieci zwiększył się o ponad 50% osiągając …
’Twój Potencjał. Nasza Pasja’ to hasło, pod którym rozpoczęła się kampania wizerunkowa firmy Microsoft. Jej zasadniczym celem jest budowanie wizerunku firmy, która poprzez oferowane rozwiązania pomaga ludziom w realizowaniu ich możliwości i potencjału twórczego. Spoty reklamowe o czasie 30′, 20′ i 15′ będą obecne na kanałach TVP1, TVP2, TVN oraz TVN 24. Kreację przygotowaną przez …