UOKiK

Oświadczenie Microsoft w sprawie decyzji UOKiK

Microsoft wydał oświadczenie w związku z komunikatem Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w sprawie postępowania wyjaśniającego dotyczącego sprzedaży laptopów z oprogramowaniem firmy Microsoft. Umowa Microsoft z producentami komputerów przewiduje, że mają oni pełną swobodę w preinstalacji systemów operacyjnych innych niż Windows. Umowa na instalację systemów operacyjnych Microsoft nie ogranicza producentów komputerów w żaden sposób. Mogą […]

Oświadczenie Microsoft w sprawie decyzji UOKiK więcej »

pkt.pl łączy się z Ditel

European Directories HOLDINGS SWEDEN AB (EDSA) podpisała z Telekomunikacją Polską SA umowę warunkową, zobowiązującą do nabycia 100% akcji Ditel SA. Jest to kolejny etap poprzedzający ostateczną umowę nabycia, do której dojdzie po uzyskaniu zgody Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na dokonanie konsolidacji pkt.pl i Ditel SA na polskim rynku Yellow Pages. Przejęcie Ditel SA przez

pkt.pl łączy się z Ditel więcej »

CR Media sprzedaje Grupie Eurozet spółkę Ad.point

Zgodnie z zawartą 13 kwietnia umową warunkową 100 procent udziałów CR Media S.A. w grupie radiowej Ad.point przejdzie w ręce Eurozet Sp. z o.o. CR Media Consulting SA zachowuje dotychczasowy status współpracy z grupą radiową Ad.point. W ostatnich miesiącach CR Media S.A. prowadziła rozmowy dotyczące sprzedaży udziałów w Ad.point z kilkoma kontrahentami. Oferta przedstawiona przez

CR Media sprzedaje Grupie Eurozet spółkę Ad.point więcej »

Przegląd prasy 2007-03-15

UOKiK zbada, czy Money.pl i adMoto.pl to spamerzy Skype 3.1 – nowe funkcje społecznościowe Roaming tańszy od wakacji? Dialog rzuci rękawice TPSA? Dziś.TV w o2.pl UOKiK zbada, czy Money.pl i adMoto.pl to spamerzy Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów bada, czy portal samochodowy adMoto.pl i portal finansowy Money.pl złamały prawo, rozsyłając spam Gazeta.pl http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,68367,3985115.html?skad=rss Skype 3.1

Przegląd prasy 2007-03-15 więcej »

Światowy zasięg polskiego monitoringu mediów

PRESS-SERVICE Monitoring Mediów wprowadziła na rynek nową usługę polegającą na kompleksowym monitoringu zasobów z wszystkich mediów praktycznie na całym świecie. Usługa nazwana przez PRESS-SERVICE Globalnym Monitoringiem, możliwa jest dzięki współdziałaniu z innymi zrzeszonymi w FIBEP- Federation Internationale des Bureaux d`Extraits de Presje- elitarnej organizacji działającej od 1953 roku i zrzeszającej wiodące firmy w branży. FIBEP

Światowy zasięg polskiego monitoringu mediów więcej »

Wady w sklepach internetowych

Zakupy przez internet nie są bezpieczne. Liczba wad jest bardzo duża. A badał je Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK). Najczęstsze błędy to: – brak informacji o terminie obowiązywania oferty, o procedurze reklamacyjnej, możliwości odstąpienia od umowy i trybie dochodzenia roszczeń – nie podawanie danych adresowych firmy prowadzącej e-sklep – brak dostępu do informacji o

Wady w sklepach internetowych więcej »

Postępowanie przeciwko TPSA

Reklamy dwóch planów taryfowych Telekomunikacji Polskiej SA (TP SA) mogły wprowadzać klientów w błąd. W związku z podejrzeniem naruszenia prawa, prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) wszczął postępowanie. Postępowanie dotyczy dwóch planów taryfowych: „Darmowe Weekendy” oraz „Darmowe Wieczory i Weekendy”. W listopadzie 2003 r. TP SA zaproponowała je klientom informując, że będą oni mogli

Postępowanie przeciwko TPSA więcej »

Scroll to Top