US Pharmacia

OS3 przygotowuje serwisy eksperckie

Dostępne są już w sieci dwa nowe eksperckie serwisy internetowe w całości przygotowane i wykonane przez agencję interaktywną OS3 multimedia. Pierwszy z nich jest największą w Polsce ekspercką witryną na temat zdrowia zatok. Drugi jest poświęcony zdrowiu dzieci. Patronem obydwu serwisów jest firma US Pharmacia, producent leku Apap Dla Dzieci i Ibuprom Zatoki. – Nasze […]

OS3 przygotowuje serwisy eksperckie więcej »

Meteowrażliwi – serwis dla wrażliwych na pogodę

Strefa klimatyczna, w której żyjemy, w istotny sposób wpływa nie tylko na stan naszego zdrowia, ale przede wszystkim decyduje o naszym dobrym lub złym samopoczuciu. Ponad 60 % Polaków to meteoropaci, czyli osoby uskarżające się na dolegliwości wywołane czynnikami meteorologicznymi. Z myślą o nich powstał Ogólnopolski Program Edukacyjny „Meteowrażliwi”, a wraz z nim firma US

Meteowrażliwi – serwis dla wrażliwych na pogodę więcej »

Wyostrzona seria APAP

Wystartowała seria nowych stron internetowych poświęconych wszystkim lekom przeciwbólowym z grupy APAP. Ich wykonanie firma farmaceutyczna US Pharmacia powierzyła agencji interaktywnej OS3 multimedia. – Dotychczas zaprojektowanie poszczególnych serwisów produktowych powierzaliśmy kilku podwykonawcom. Tym razem jednak jakość stron internetowych marek APAP C Plus i APAP Extra wykonanych przez OS3 multimedia przekonała nas do tego, by powierzyć

Wyostrzona seria APAP więcej »

Ponad 170% wzrost przychodów K2 w pierwszym kwartale

W pierwszym kwartale b.r., K2 wypracowała przychody w wysokości 1,6 mln PLN, co stanowi ponad 170% wzrost w stosunku do wyników osiągniętych rok wcześniej. Uzyskane przychody przekroczyły plan o 12% i jest to konsekwencja bardzo dużego zainteresowania Klientów nowymi usługami K2. Również zanotowany wynik EBITDA równy 189 tys. PLN był najlepszym wynikiem finansowym pierwszego kwartału

Ponad 170% wzrost przychodów K2 w pierwszym kwartale więcej »

K2 dla Peugeot i US Pharmacia

Agencja K2 przygotowała nowe korporacyjne serwisy internetowe dla firm Peugeot Polska i US Pharmacia. Oba serwisy są kluczowymi elementami nawiązanej niedawno, szerszej współpracy K2 z tymi liderami rynkowymi. W połowie lipca agencja K2 uruchomiła nowy serwis korporacyjny firmy Peugeot Polska. Realizując ten serwis, K2 uczestniczyła w polskiej części międzynarodowego projektu zmiany obecności koncernu Peugeot w

K2 dla Peugeot i US Pharmacia więcej »

Apap C Plus żegna zimę nowym serwisem internetowym

Od marca bieżącego roku, pod adresem apapcplus.pl można oglądać serwis nowego leku na przeziębienie – Apap C Plus. Lek jest produkowany przez koncern US Pharmacia. Stronę zaprojektowała i stworzyła agencja interaktywna OS3 multimedia wyłoniona dzięki przetargowi. Strona Apap C Plus to połączenie serwisu skierowanego zarówno do klientów kupujących lek, jak i specjalistów. W serwisie można

Apap C Plus żegna zimę nowym serwisem internetowym więcej »

Scroll to Top