Różnice kulturowe a badania użyteczności
UX Alliance, międzynarodowe stowarzyszenie skupiające ekspertów usability, przygotowało raport, który pokazuje, że badania użyteczności w różnych krajach na świecie przebiegają w odmienny sposób.
UX Alliance, międzynarodowe stowarzyszenie skupiające ekspertów usability, przygotowało raport, który pokazuje, że badania użyteczności w różnych krajach na świecie przebiegają w odmienny sposób.
Użyteczność. Słowo to nabrało szczególnego znaczenia w ostatnich latach, kiedy niemalże połowa naszego życia toczy się online. Zabawa – online, rozmowa – online, zakupy – online. I wreszcie praca – również online. Z każdym dniem kolejne elementy naszej codzienności, przenoszone są do wirtualnego świata. Nie dziwi zatem fakt, że użyteczność – tzw. usability – serwisów internetowych staje się tak ważnym zagadnieniem.
Raport interaktywnie.com na temat użyteczności stron www więcej »
Nowoczesna Firma, organizator projektu @rewolucja biznesu wraz z partnerami (Polskimi Badaniami Internetu oraz Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska) i przy życzliwości polskich portali (onet.pl, wp.pl, interia.pl, gazeta.pl, o2.pl) oraz sieci Bizon Media, przeprowadziła badanie nt. użyteczności narzędzi internetowych.
Użyteczność stron internetowych w oczach internautów i marketerów więcej »