Użyteczność serwisów internetowych – interaktywne strony WWW
Czas i miejsce: 23 listopada 2011 roku, Medyczne Centrum Konferencyjne CEMED, Warszawa, ul. Pory 78, V piętro
Użyteczność serwisów internetowych – interaktywne strony WWW więcej »
Czas i miejsce: 23 listopada 2011 roku, Medyczne Centrum Konferencyjne CEMED, Warszawa, ul. Pory 78, V piętro
Użyteczność serwisów internetowych – interaktywne strony WWW więcej »
Liczba firm, które odczuwają skutki kryzysu wciąż rośnie. Sytuacja ta wymusza zintegrowane działania w zakresie pozyskiwania nowych klientów oraz efektywne gospodarowanie środkami budżetowymi. Celem kampanii nie jest już jedynie komunikacja z klientem, a coraz częściej przedsiębiorstwa oczekują realnych przychodów z tej formy promocji. Według prognoz, mimo kryzysu i spadku udziałów z reklamy telewizyjnej, radiowej i prasowej, rokowania dla rynku reklamy online na 2009 rok są bardzo optymistyczne. Zwiększenie użyteczności i skuteczności działań marketingowo – sprzedażowych w internecie może więc być kluczem do pozyskania klientów oraz osiągnięcia przewagi konkurencyjnej.
Większe zyski poprzez wyższą użyteczność działań marketingowo-sprzedażowych więcej »