Awanse na stanowiska dyrektorskie w ARBOinteractive Polska
Od stycznia 2010 r. ARBOinteractive Polska zyska dwa nowe stanowiska kierownicze.
Od stycznia 2010 r. ARBOinteractive Polska zyska dwa nowe stanowiska kierownicze.
Sieć internetowej reklamy video V2Media Polska wprowadziła do oferty reklamy typu pre-roll emitowane przed grami online. Zasięg nowego produktu to 3 mln graczy i 419 mln odsłon. Stworzenie nowej oferty umożliwiło rozpoczęcie przez V2Media współpracy z witrynami z grupy SpilGames, która w Polsce obejmuje strony Gry.pl, GirlsGoGames.pl oraz MiniGry.pl.
Sieć internetowej reklamy video V2Media otworzyła biuro w Bukareszcie. Po polskim i rosyjskim, jest to trzeci europejski oddział firmy.
ARBOinteractive Polska wprowadza promocję, w ramach której na zlecenia planowane na wakacje Klienci otrzymują gratisowe odsłony.
W kampanii telefonu Samsung Ultra Touch, realizowanej w Internecie przez sieć V2Media wykorzystano Vstitial połączony ze skinem.
Pół roku po premierze w Polsce, internetowa sieć reklamy video V2Media rozpoczyna działalność w Rosji.