Viral marketing dla TEB Edukacja

Opublikowano: 24 września 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Biuro Podróży Reklamy (BPR) właśnie zakończyło kampanię reklamową dla TEB Edukacja, opartą na zasadach marketingu wirusowego . Obiektem akcji był filmik wirusowy „Informatycy”, zrealizowany w technologii animacji 2D.Kampania reklamowa odbywała się w okresie sierpień-wrzesień 2009 r.

Robert ZarychtaViral marketing dla TEB Edukacja

Festiwal Filmów Wirusowych VirNick 2009

Opublikowano: 20 sierpnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Trwają przygotowania do pierwszego w Polsce Festiwalu Filmów Wirusowych VirNick 2009. Organizator-krakowska agencja DATA Public Relations chce w pełni ukazać zjawisko a także fenomen „Virali” oraz ich mechanizmy oddziaływania na współczesne społeczeństwo. Film wirusowy zwany „Viralem” to klip video, który charakteryzuje się dużą dawką humoru, maksymalnym wykorzystaniem obrazu i dźwięku, często wywołuje skrajne emocje. „Virale” zyskują popularność poprzez udostępnianie i …

Hanna LaskowskaFestiwal Filmów Wirusowych VirNick 2009