Viva

Zostań twarzą kampanii reklamowych L’Oreal

Wystartował niecodzienny konkurs mający wyłonić modelkę, która zostanie twarzą reklamową marki Casting Creme Gloss L’Oreal Paris. Wybory odbywają się w kilku etapach, a ich finał będzie miał miejsce podczas tegorocznej edycji Warsaw Fashion Street. Organizatorem akcji jest agencja REDage, natomiast pracami jury pokieruje Dorota Wróblewska, właścicielka domu mody Forget Me Not.

Zostań twarzą kampanii reklamowych L’Oreal więcej »

Serwis VIVA Polska zmienia swoje oblicze

Serwis internetowy VIVA Polska przejdzie metamorfozę, w wyniku której zmieni się jej wygląd oraz funkcjonalność. Konkurs na przygotowanie serwisu wygrała agencja interaktywna zjednoczenie.com. Serwis ten umożliwi stworzenie aktywnej społeczności skupionej wokół stacji. Użytkownicy będą nie tylko mogli zapoznać się z newsami, ramówką czy kalendarium imprez, ale również współtworzyć serwis poprzez wymianę opinii na forum oraz

Serwis VIVA Polska zmienia swoje oblicze więcej »

VIVA w WP.PL

Wirtualna Polska poszerza ofertę kontentową o zawartość jednego z najbardziej prestiżowych magazynów łączących ze sobą kulturę popularną z kulturą wysoką. Ekskluzywne pismo dla kobiet VIVA! znalazło się na stronach portalu dzięki zacieśnieniu współpracy WP i Wydawnictwa Edipresse. W WP nie zabraknie wywiadów VIVY!, ciekawostek o modzie, kuchni, urodzie, galerii fotografii, artykułów o znanych i lubianych.

VIVA w WP.PL więcej »

V Spotkanie Przyjaciół Wirtualnej Polski

Wirtualna Energia Środka Lata– tak będzie się nazywać Spotkanie Przyjaciół Wirtualnej Polski, które odbędzie się 6 lipca 2002 na molo w Sopocie. Główną atrakcją będzie koncert Georga Clinton’a. W ramach Spotkania zaproponowano m.in.: koncerty gwiazdy zagranicznej Georga Clintona po raz pierwszy występującej w Polsce oraz gwiazd polskiej estrady- Reni Jusis, Kayah, wystąpi także Smolik, Warszafski

V Spotkanie Przyjaciół Wirtualnej Polski więcej »

Scroll to Top