Waldemar Rydzak

Piar.pl wraca do sieci

Magazyn Piar.pl przez 32 miesiące towarzyszył rozwojowi branży public relations w Polsce. Przez ten czas w ponad 320 artykułach na 1600 stronach udało się zgromadzić materiały o trendach, studiach przypadków i postaciach, które tworzyły – i nadal tworzą – rynek PR-u w kraju i poza jego granicami. Od dziś agencja Prelite Public Relations, wydawca tytułu Piar.pl, udostępnia internautom na swojej stronie www.prelite.pl archiwum wydań tego dwumiesięcznika – zbiór wartościowej i nadal aktualnej wiedzy dla ludzi nauki i biznesu.

Piar.pl wraca do sieci więcej »

Piar.pl i Sovetnik.ru zacieśniają współpracę

Serwisy Piar.pl i Sovetnik.ru podjęły decyzję o przygotowaniu wspólnego numeru. Będzie to kolejna edycja drukowanej wersji czasopisma branżowego Sovetnik. Bodźcem do kontynuacji tej formy współpracy był duży sukces poprzedniego przedsięwzięcia. Najbliższe wydanie będzie oceną i analizą tego, co zmieniło się w public relations, na tle poszerzenia UE, w Europie Środkowo – Wschodniej (CEE). Obie redakcje

Piar.pl i Sovetnik.ru zacieśniają współpracę więcej »

Scroll to Top