WEB 2.0

Tengaged: Big Brother w wersji Web 2.0

Tengaged to nowy serwis społecznościowy, który umożliwia poznawanie przyjaciół, a następnie eliminowanie ich – napisało Mashable. Użytkownik Tengaged może zarejestrować się w specjalnej grze. Trwa ona siedem dni. W każdej rundzie bierze udział 10 osób, które poznają się dzięki systemowi prywatnych i publicznych wiadomości. Gracz może zostać oceniony pozytywnie lub negatywnie. Umieszczony w serwisie algorytm […]

Tengaged: Big Brother w wersji Web 2.0 więcej »

WorldWide Telescope – eksploracja kosmosu z Ziemi

Obserwacje kosmosu stały się łatwiejsze po oficjalnym udostępnieniu przez Microsoft pod adresem http://www.worldwidetelescope.org publicznej wersji beta usługi WorldWide Telescope. Usługa ta udostępnia obrazy z najlepszych teleskopów naziemnych i kosmicznych na całym świecie, dzięki czemu użytkownicy mogą obserwować nocne niebo na ekranach własnych komputerów. Usługa WorldWide Telescope była z niecierpliwością oczekiwana przez środowiska astronomiczne i oświatowe,

WorldWide Telescope – eksploracja kosmosu z Ziemi więcej »

Fotospołeczność w eholiday.pl

Największy polski serwis noclegowy, eholiday.pl, umożliwił internautom prezentowanie zdjęć atrakcji turystycznych i ulubionych miejsc, które odwiedzili podczas swojego wypoczynku. Funkcja dodawania zdjęć połączona została z mechanizmem „Mapy” – mapy.eholiday.pl – pozwalającym wyszukiwać we wszystkich polskich miejscowościach najważniejsze obiekty turystyczne (noclegi, gastronomia). Zarejestrowani użytkownicy eholiday.pl wyszukując daną miejscowość, mogą równocześnie dodawać fotografie, promując wśród innych internautów

Fotospołeczność w eholiday.pl więcej »

Web 2.0 dla biznesu rośnie jak na drożdżach

Firma badawcza Forrester Research przewiduje, że wydatki na korporacyjne usługi Web 2.0 zwiększą się w ciągu następnych 5 lat dramatycznie i osiągną 4,6 mld USD w 2013 – podał serwis ReadWriteWeb. Większość znanych obecnie witryn przeznaczona jest dla indywidualnych użytkowników (można wymienić tu Facebooka czy Twittera). Strony te są darmowe, utrzymują się z reklam. Biznes

Web 2.0 dla biznesu rośnie jak na drożdżach więcej »

Popularność Web 2.0 w Polsce

Firma Cisco zaprezentowała wyniki badania dotyczącego popularności technologii Web 2.0 w Polsce. Badanie, przeprowadzone na grupie 900 decydentów IT w największych polskich przedsiębiorstwach, pokazuje silną korelację pomiędzy możliwościami komercyjnego wdrożenia rozwiązań opartych na Web 2.0 a czynnym używaniem tych technologii. Wyniki badania pokazały, że 75 % respondentów zna technologię Web 2.0. Dla 70 % spośród

Popularność Web 2.0 w Polsce więcej »

Innowacja 2008 dla Comarch

Comarch otrzymał po raz drugi z rzędu nagrodę „Innowacja 2008” („Innovationspreis 2008”) za produkt Virtual Consulting Services (VCS) – platformę wspomagającą komunikację użytkowników poprzez sieć. Do nagrody „Innovationspreis 2008” zostało zgłoszonych 1600 produktów, które zostały wyróżnione w 33 kategoriach. Nagroda „Innovationspreis” przyznawana jest co roku przez organizację „Initiative Mittelstand” (Inicjatywa dla MSP). Otrzymują ją te

Innowacja 2008 dla Comarch więcej »

Inwestorzy wycofują się z Doliny Krzemowej?

W ciągu ostatnich lat sieć zapełniła się startupami – głównie amerykańskimi i zwykle posiadającymi siedziby gdzieś w Dolinie Krzemowej. Jednak dotychczas bezkrytyczni inwestorzy zaczynają być coraz bardziej ostrożni w wydawaniu pieniędzy na nowej projekty w rejonie San Francisco – pisze news.com. Dow Jones VentureSource opublikował we wtorek raport, z którego wynika, że pierwszą fazę boomu

Inwestorzy wycofują się z Doliny Krzemowej? więcej »

Scroll to Top