Wes Hayden

Genesys – nowy portal interakcji z klientami

Należąca do grupy Alcatel firma Genesys Telecommunications Laboratories, wraz z VoicInt Telecommunications wprowadza na rynek nowy, oparty na technologii przeglądarki portal interakcji z klientami – Customer Interaction Portal. Nowy portal ma uprościć zaopatrywanie oraz rozwój aplikacji głosowych, a także głosowych rozwiązań samoobsługowych. Customer Interaction Portal umożliwi dostawcom usług zarządzania kontaktami z klientami, jak również innym […]

Genesys – nowy portal interakcji z klientami więcej »

Genesys kupuje firmę VoiceGenie

Firma Alcatel ogłosiła zamiar nabycia przez należącą do niej firmę Genesys Telecommunication Laboratories, firmy VoiceGenie. Transakcja zrealizowana zostanie w najbliższych tygodniach. Założona w 2000 roku firma VoiceGenie, jest liderem głosowych rozwiązań samoobsługowych. Oprogramowanie firmy opiera się na Voice XML – technologii, używanej w samoobsługowych aplikacjach głosowych, mających zastosowanie w centrach obsługi klientów. Ze względu na

Genesys kupuje firmę VoiceGenie więcej »

Instant messaging z telefonią od Microsoft

Spółka Alcatel’a, Genesys Telecommunications Laboratories i firma Microsoft zaprezentowały nowe rozwiązanie, które zapewnia zintegrowane usługi telekomunikacyjne w obrębie przedsiębiorstwa. System jest przygotowany do działania na infrastrukturze nowej generacji. W związku z zawartym wcześniej porozumieniem korporacyjne oprogramowanie telefoniczne Genesys (GETS) będzie współdziałać z Microsoft® Office Live Communications Server 2005 i nowym komunikatorem internetowym Microsoft o kryptonimie

Instant messaging z telefonią od Microsoft więcej »

Scroll to Top