WINIARY

Winiary.pl na Święta

Przepisy na świąteczne dania, projekty kartek elektronicznych, konkursy, ściągawka z życzeniami na kartki świąteczne i SMSy, możliwość rozmowy telefonicznej z Mikołajem oraz przedświąteczny blog to tylko część niespodzianek, które można znaleźć w Centrum Przygotowań Świątecznych WINIARY. Na stronie internetowej www.winiary.pl od trzech tygodni działa serwis w całości poświęcony przygotowaniom do Bożego Narodzenia. Centrum Przygotowań Świątecznych […]

Winiary.pl na Święta więcej »

Adv.pl dla Smacznych Zup WINIARY

Adv.pl stworzyło komunikację e-marketingową dla nowego produktu Nestle – Smacznej Zupy WINIARY- wykorzystując między innymi serwis produktowy pierwszapodomowej.pl. Jest on uzupełnieniem komunikacji marketingowej w telewizji i prasie. Serwis oraz wspierająca go kampania reklamowa wystartowały w ostatnim tygodniu lutego. Kampania potrwa do połowy kwietnia 2008. Smaczna Zupa jest kierowana do pracujących mieszkańców miast, zarówno kobiet, jak i

Adv.pl dla Smacznych Zup WINIARY więcej »

Warzywa ponad wszystko

Jedz warzywa i owoce 5 razy dziennie! – to podstawowe założenia prawidłowej diety zapewniającej zdrowie, urodę i dobre samopoczucie. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów firma Nestlé Polska stworzyła zdrową i bogatą w warzywa i składniki odżywcze przekąskę „Porcja warzyw”. WINIARY Porcja warzyw to najnowsze osiągnięcie marki WINIARY: zupy instant, o bardzo dużej zawartości warzyw, które: –

Warzywa ponad wszystko więcej »

Nowe projekty Adv.pl dla Telefonii Dialog, Hasco-Lek, UPS oraz Nestle

Agencja Interaktywna Adv.pl zrealizowała w ciągu ostatnich 2 miesięcy cztery kampanie e-marketingowe. Pierwsza dla Telefonii Dialog, druga dla Hasco-Lek, promująca produkt Penigra, kolejna dla Messenger Service Stolica, Spółki UPS oraz ostatnia dla Nestle Polska, promująca markę Winiary w okresie Świąt Bożego Narodzenia. Każda z przeprowadzonych kampanii e-marketingowych oparta była na indywidualnych założeniach dopasowanych do potrzeb

Nowe projekty Adv.pl dla Telefonii Dialog, Hasco-Lek, UPS oraz Nestle więcej »

Nowe WINIARY.pl

Agencja Interaktywna Adv.pl kontynuuje obsługę e-marketingową jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku – WINIARY – należącej do Nestle Polska SA. Efektem współpracy obu firm, jest odświeżenie serwisu winiary.pl. Tak jak dotychczas, istotę oraz merytoryczną siłę serwisu stanowią przepisy i porady kulinarne, lecz w zupełnie nowym wydaniu wzbogaconym o praktyczną wiedzę kucharską i lekarską. Nowością

Nowe WINIARY.pl więcej »

Adv.pl na rynku FMCG

Agencja Interaktywna Adv.pl pozyskała trzech nowych Klientów z branży FMCG. Na przełomie dwóch miesięcy wygrała przetargi na obsługę e-marketingową 3 czołowych marek na polskim rynku: WINIARY (Nestle Polska S.A.), Jutrzenka S.A. oraz Hellena S.A. Konsekwentna polityka agencji, dla której oparciem jest dostarczanie unikatowych i efektywnych rozwiązań, znalazła uznanie również wśród Klientów branży FMCG. – Ubiegły

Adv.pl na rynku FMCG więcej »

Scroll to Top