Winiary.pl na Święta

Opublikowano: 21 grudnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Przepisy na świąteczne dania, projekty kartek elektronicznych, konkursy, ściągawka z życzeniami na kartki świąteczne i SMSy, możliwość rozmowy telefonicznej z Mikołajem oraz przedświąteczny blog to tylko część niespodzianek, które można znaleźć w Centrum Przygotowań Świątecznych WINIARY. Na stronie internetowej www.winiary.pl od trzech tygodni działa serwis w całości poświęcony przygotowaniom do Bożego Narodzenia. Centrum Przygotowań Świątecznych to propozycja marki WINIARY skierowana …

Hanna LaskowskaWiniary.pl na Święta

Adv.pl dla Smacznych Zup WINIARY

Opublikowano: 5 marca 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Adv.pl stworzyło komunikację e-marketingową dla nowego produktu Nestle – Smacznej Zupy WINIARY- wykorzystując między innymi serwis produktowy pierwszapodomowej.pl. Jest on uzupełnieniem komunikacji marketingowej w telewizji i prasie. Serwis oraz wspierająca go kampania reklamowa wystartowały w ostatnim tygodniu lutego. Kampania potrwa do połowy kwietnia 2008. Smaczna Zupa jest kierowana do pracujących mieszkańców miast, zarówno kobiet, jak i mężczyzn, z szerokiej grupy wiekowej …

Sylwester KozakAdv.pl dla Smacznych Zup WINIARY

Warzywa ponad wszystko

Opublikowano: 22 sierpnia 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Jedz warzywa i owoce 5 razy dziennie! – to podstawowe założenia prawidłowej diety zapewniającej zdrowie, urodę i dobre samopoczucie. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów firma Nestlé Polska stworzyła zdrową i bogatą w warzywa i składniki odżywcze przekąskę „Porcja warzyw”. WINIARY Porcja warzyw to najnowsze osiągnięcie marki WINIARY: zupy instant, o bardzo dużej zawartości warzyw, które: – zawierają 1 z 5, zalecanych …

Hanna LaskowskaWarzywa ponad wszystko

Nowe projekty Adv.pl dla Telefonii Dialog, Hasco-Lek, UPS oraz Nestle

Opublikowano: 9 stycznia 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , ,

Agencja Interaktywna Adv.pl zrealizowała w ciągu ostatnich 2 miesięcy cztery kampanie e-marketingowe. Pierwsza dla Telefonii Dialog, druga dla Hasco-Lek, promująca produkt Penigra, kolejna dla Messenger Service Stolica, Spółki UPS oraz ostatnia dla Nestle Polska, promująca markę Winiary w okresie Świąt Bożego Narodzenia. Każda z przeprowadzonych kampanii e-marketingowych oparta była na indywidualnych założeniach dopasowanych do potrzeb klientów. Autorskie pomysły Adv.pl efektywnie …

Sylwester KozakNowe projekty Adv.pl dla Telefonii Dialog, Hasco-Lek, UPS oraz Nestle

Nowe WINIARY.pl

Opublikowano: 2 listopada 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Agencja Interaktywna Adv.pl kontynuuje obsługę e-marketingową jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku – WINIARY – należącej do Nestle Polska SA. Efektem współpracy obu firm, jest odświeżenie serwisu winiary.pl. Tak jak dotychczas, istotę oraz merytoryczną siłę serwisu stanowią przepisy i porady kulinarne, lecz w zupełnie nowym wydaniu wzbogaconym o praktyczną wiedzę kucharską i lekarską. Nowością są artykuły przygotowane przez ekspertów …

Sylwester KozakNowe WINIARY.pl

Adv.pl na rynku FMCG

Opublikowano: 8 marca 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Agencja Interaktywna Adv.pl pozyskała trzech nowych Klientów z branży FMCG. Na przełomie dwóch miesięcy wygrała przetargi na obsługę e-marketingową 3 czołowych marek na polskim rynku: WINIARY (Nestle Polska S.A.), Jutrzenka S.A. oraz Hellena S.A. Konsekwentna polityka agencji, dla której oparciem jest dostarczanie unikatowych i efektywnych rozwiązań, znalazła uznanie również wśród Klientów branży FMCG. – Ubiegły rok, to dla Adv.pl czas …

Sylwester KozakAdv.pl na rynku FMCG