Promocja w Internecie – narzędzia, zarządzanie, praktyka

Opublikowano: 28 stycznia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

W styczniu b.r. nakładem Wydawnictwa ODDK ukazała się książka nt. nowoczesnego zarządzania promocją w Internecie. Autorem publikacji jest dr Grzegorz Mazurek, niezależny konsultant i trener e-marketingu. Książka stanowi kompendium wiedzy na temat managerskiego zastosowania narzędzi promocji w Internecie w polskich uwarunkowaniach. Ujęcie zarządcze i narzędziowe pozwala na praktyczne wykorzystanie przedstawionej wiedzy, a aktualna treść uwzględnia nowe trendy w e-marketingu tj. …

Hanna LaskowskaPromocja w Internecie – narzędzia, zarządzanie, praktyka

Blogi i wirtualne społeczności – wykorzystanie w marketingu

Opublikowano: 6 stycznia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

4 stycznia b.r. nakładem Wydawnictwa Wolters Kluwer ukazała się książka dotycząca wykorzystania blogów oraz wirtualnych społeczności w marketingu. Autorem tej publikacji jest dr Grzegorz Mazurek, niezależny konsultant i szkoleniowiec e-marketingu. Książka stanowi kompendium wiedzy na temat biznesowego wykorzystania wirtualnych pamiętników – blogów. Jest jednocześnie próbą wyjaśnienia zjawiska wirtualnych społeczności oraz ich znaczenia dla konsumentów, firm oraz dla samego marketingu. W …

Hanna LaskowskaBlogi i wirtualne społeczności – wykorzystanie w marketingu