WP.tv w liczbach
Według badań wewnętrznych serwera multimedialnego Wirtualnej Polski, w czerwcu 2009 użytkownicy telewizji internetowej WP.tv pobrali rekordową ilość danych, liczącą279 377 274 268 472 bajtów (280 terabajtów).
Według badań wewnętrznych serwera multimedialnego Wirtualnej Polski, w czerwcu 2009 użytkownicy telewizji internetowej WP.tv pobrali rekordową ilość danych, liczącą279 377 274 268 472 bajtów (280 terabajtów).
Według badań amerykańskiej firmy Alexa Internet, monitorującej ruch w globalnej Sieci, telewizja internetowa Wirtualnej Polski w czerwcu 2009 reprezentowała Polskę – jako jedyny krajowy serwis – w zestawieniu pięćdziesięciu najpopularniejszych stron na świecie operujących w domenie „.tv”.
Biuro Reklamy Wirtualnej Polski wprowadza letnią ofertę promocyjną. Obejmuje ona emisję reklam w terminie od 1 lipca do 31 sierpnia. Dotyczy takich form reklamowych WP jak: spoty wideo, pakiety zasięgowe, reklamy nieinwazyjne i reklamy behawioralne, kreacje prezentowane na stronie głównej portalu, kampanie realizowane w modelu CPM.
Od 19 maja do końca czerwca trwać będzie w WP promocja oferty reklamowej portalu. Objęła ona takie produkty jak In-Stream VideoAd w telewizji internetowej Wirtualnej Polski – WP.tv, midbox i mini-skyscraper na stronie głównej oraz emisję boksu reklamowego w panelu RSS.
Telewizja internetowa WPtv – kluczowy projekt multimedialny Wirtualnej Polski – dostępna jest już dla wszystkich użytkowników telefonów komórkowych.
Startująca właśnie kampania reklamowa telewizji internetowej WPtv prawie w całości oparta została na tzw. koncepcji consumer touchpoints. Komunikat reklamowy będzie można więc spotkać w tych miejscach, w których najczęściej przebywa grupa celowa serwisu (osoby w wieku 15-25, nastawione na poszukiwanie treści rozrywkowych), czyli m.in. w środkach komunikacji miejskiej, w akademikach, na uczelniach i w klubach.
Telewizja internetowa portalu Wirtualna Polska, WPtv (wptv.wp.pl), podjęła stałą współpracę z największym na świecie internetowym serwisem wideo – YouTube. Portal Wirtualna Polska uzyskał status stałego partnera YouTube na rynku polskim; tym samym najatrakcyjniejsze produkcje wideo emitowane w telewizji internetowej WP będą równolegle umieszczane na platformie YouTube. Kontent wideo WPtv będzie ponadto promowany m.in. na stronie