Carlsberg z Live Nation – ogólnopolska kampania

Opublikowano: 6 lipca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Ruszyła ogólnopolska kampania wspierająca zaangażowanie marki Carlsberg w cyklu koncertów Live Nation, obejmująca telewizję i Internet. Carlsberg, oficjalne piwo Live Nation, umożliwia konsumentom zdobycie biletów na wszystkie pięć koncertów cyklu: U2, Madonny, Jethro Tull, Chris de Burgh oraz Rammstein. Marka uruchomiła także specjalną stronę internetową www.carlsbergmusic.pl, poświęconą wyłącznie wsparciu Live Nation.

Tomasz UchańskiCarlsberg z Live Nation – ogólnopolska kampania

Dobry start: Wrzuta.pl

Opublikowano: 16 listopada 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

1,5 mln unikalnych użytkowników miesięcznie, 100 tys. zamieszczonych materiałów i ponad 80 mln ściągniętych filmów to dwumiesięczny bilans funkcjonowania serwisu Wrzuta.pl – polskiego serwisu umożliwiającego zamieszczanie w sieci własnych nagrań wideo, plików muzycznych i zdjęć. Wrzuta.pl istnieje w sieci od 22 sierpnia br. W krótkim czasie serwis zyskał znaczącą odwiedzalność i stałych użytkowników. Dzięki niemu teraz i polscy internauci otrzymali …

Hanna LaskowskaDobry start: Wrzuta.pl