Insignia zgasi światło z WWF

Opublikowano: 23 marca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Ponad 930 miast w 80 krajach, przez 25 stref czasowych zgaśnie w akcji „Godzina dla Ziemi” 2009 (Earth Hour). Jest to ogólnoświatowa inicjatywa zorganizowana przez międzynarodową organizacje ekologiczną WWF po to, by przeciwstawić się największemu zagrożeniu dla naszej planety: zmianom klimatu. Insignia jest partnerem internetowym akcji Earth Hour w Polsce.

Hanna LaskowskaInsignia zgasi światło z WWF

digital One wspiera WWF

Opublikowano: 9 sierpnia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

digital One, wraz z agencją Euro RSCG Warsaw, wspiera kampanię WWF Polska na rzecz ograniczenia nielegalnego handlu ginącymi gatunkami zwierząt. Akcja „Nie kupuj pamiątek ze zwierząt – pomóż ocalić ginące gatunki” jest trzecim etapem kampanii prowadzonej przez międzynarodową organizację ekologiczną WWF, skierowanym do polskich turystów przywożących z podróży pamiątki wykonane z roślin i zwierząt znajdujących się pod ochroną. Prowadzone w …

Sylwester Kozakdigital One wspiera WWF

OS3 dla WWF

Opublikowano: 9 marca 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

W ramach kampanii na rzecz ograniczenia nielegalnego handlu gatunkami zagrożonymi wyginięciem WWF Polska rozpoczęła drugi etap działań „Zanim kupisz egzotyczne zwierzę”. Jednym z elementów tego przedsięwzięcia jest akcja edukacyjna dla młodzieży szkolnej. Pod koniec marca do wszystkich gimnazjów w Polsce trafią płyty CD z prezentacją multimedialną i grą, których przygotowaniem zajęła się agencja OS3 multimedia. Całą kampanię wspierają pro bono …

Sylwester KozakOS3 dla WWF