m.wyborcza.pl – lekka Gazeta Wyborcza
Wystartował serwis mobilny „Gazety Wyborczej” – m.wyborcza.pl, przygotowany dla użytkowników telefonów komórkowych.
Wystartował serwis mobilny „Gazety Wyborczej” – m.wyborcza.pl, przygotowany dla użytkowników telefonów komórkowych.
Agora została wspólnikiem Money.pl, obejmując połowę udziałów w sieci reklamy internetowej Business Ad Network Sp. z o.o. (BAN) stworzonej przez Money.pl. BAN oferuje powierzchnie reklamowe w serwisach prezentujących jakościowe treści, w tym o tematyce ekonomicznej i biznesowej.
Od grudnia br. treści z serwisu biznesowego Wyborcza.biz dostępne są w telefonach iPhone dzięki aplikacji „Wyborcza.biz na iPhone’a”.
Money.pl powołała nową spółkę i sieć reklamową Business Ad Network. Będzie ona oferować powierzchnie reklamowe na kilkunastu serwisach biznesowych należących do Grupy Money.
Business Ad Network – nowa sieć reklamowa w Grupie Money więcej »
Samsung Electronics Polska i Agora stworzyły polskojęzyczny widget do odtwarzania treści online bezpośrednio na ekranie telewizora. Dzięki nowej aplikacji zawartość wybranych serwisów należących do Agory będzie dostępna bezpośrednio na ekranachmultimedialnych telewizorów marki Samsung.
Zespół Think-a-Head przygotował raport „Internetowa kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego”, w którym poddał analizie postawy internautów wobec toczonej w sieci kampanii oraz internetowe działania komunikacyjne najbardziej aktywnych kandydatów ubiegających się 7 czerwca o mandaty europosłów.