Yoof

Yoof pozyskał OS3 kids

Yoof – skład marketingu młodzieżowego pozyskał OS3 kids, dział agencji interaktywnej OS3 multimedia specjalizujący się w marketing dziecięcym. Tym samym agencja OS3 multimedia zostaje udziałowcem w Yoof-ie. „Pozyskanie działu OS3 kids przez Yoof-a ma znaczenie strategiczne dla naszej agencji” – mówi Tomek Grzybowski, Partner Zarządzający Mothership, w strukturach którego znajduje się Yoof. „Zdobycie partnera z […]

Yoof pozyskał OS3 kids więcej »

Polskie WEB 2.0

Badanie użytkowników WEB 2.0 zrealizowała firma Gemius na zlecenie Yoof – nowo powstającej agencji marketingu młodzieżowego. Fragment raportu dostępny jest na stronie www.yoof.pl. Badanie on-line, przeprowadzone w dwóch etapach, jakościowym i ilościowym, przez firmę Gemius na zlecenie Yoof – nowo powstającej agencji marketingu młodzieżowego, pozwoliło stworzyć dokładny demograficzny oraz psychograficzny profil użytkowników WEB 2.0. „Podjęliśmy

Polskie WEB 2.0 więcej »

Scroll to Top