zanox

zanox: rośniemy szybciej niż rynek

Rynek marketingu internetowego w modelu „płać za sukces” urósł w zeszłym roku o 30%, a jego wartość wyniosła ok 50 mln złotych. zanox w Polsce w 2008 roku zwiększył przychód o ponad 35% w stosunku do planów, rok 2009 też zapowiada się dobrze dla marketingu w modelu „płać za sukces”, dlatego zarząd zanox przyjął nową strategię rozwoju w regionie Europy Centralnej i Wschodniej, w tym także polskiego biura.

zanox: rośniemy szybciej niż rynek więcej »

Zanox nie boi się kryzysu

Bywa, że ciężkie czasy zmuszają firmy do radykalnych kroków: zwolnień, zamykania oddziałów, czy wycofywania się z pewnych rynków. Do czujnego ucha redakcji e-biznes.pl doszły głosy sugerujące, jakoby zanox, międzynarodowa firma zajmująca się między innymi marketingiem afiliacyjnym oraz marketingiem wyszukiwarek, planowała ograniczyć lub nawet zlikwidować swoją działalność w Polsce. Poprosiliśmy firmę o komentarz w tej sprawie.

Zanox nie boi się kryzysu więcej »

Czy Kryzys oznacza koniec bezpłatnych treści i usług w internecie?

Ponad połowa internautów jest skłonna zapłacić miesięcznie dwa dolary amerykańskie lub ich równowartość za korzystanie z bezpłatnej wyszukiwarki – Google, co piąty za używanie serwisu Yahoo i Yahoo. Jak spowolnienie gospodarcze wpłynie na zjawisko określane mianem „free web economy” i serwisy internetowe oferujące bezpłatne treści w internecie? Blisko półtora rok temu idea bezpłatnych treści online

Czy Kryzys oznacza koniec bezpłatnych treści i usług w internecie? więcej »

Web 2.0 EXPO Europe 2008 zakończone

W stolicy Niemiec zakończyła się jedna z najważniejszych imprez w Europie poświęcona internetowym startupom – Web 2.0 Expo Europe 2008. Swoimi doświadczeniami z młodymi przedsiębiorcami dzielili się przedstawiciele m.in.: eBay, IBM, Noki, mobile.de i zanox. Firmy z całej Europy reprezentujące branżę internetową i IT, młodzi przedsiębiorcy, aniołowie biznesu i przedstawiciele Venture Capital spotkali się w

Web 2.0 EXPO Europe 2008 zakończone więcej »

Scroll to Top