Zozole

Wirtualny świat Zozoli

Serwis popularnych słodyczy dla dzieci Zozole wystartował w nowej odsłonie. Pod adresem www.zozole.pl znalazła się witryna, która wykorzystuje świeże rozwiązania z zakresu marketingu dziecięcego w Internecie. Za projekt i realizację odpowiedzialny jest dział Interactive agencji NoLabel.

Wirtualny świat Zozoli więcej »

OS3 stawia na dzieci

Agencja interaktywna OS3 multimedia uruchomiła 1 czerwca dział OS3 Kids wyspecjalizowany w internetowym marketingu dziecięcym. Zajmować się on będzie obsługą marek dziecięcych, ale także prowadzeniem działań mających na celu lepsze zrozumienie mechanizmów budowania relacji przez Internet z najmłodszymi użytkownikami sieci. Pod opieką OS3 Kids są już m.in. takie marki jak Zozole, Pysio czy Danonki. Rozwój

OS3 stawia na dzieci więcej »

Musujące Zozole w nowej (www)odsłonie

Raciborska firma Mieszko SA, przy współpracy z agencją interaktywną OS3 multimedia przygotowała kolejną odsłonę internetowej strony marki Zozole. Nowy serwis zostanie uruchomiony 15 marca. Tego dnia rozpocznie się także dwutygodniowa kampania promująca stronę www.zozole.pl. Zozole, marka wprowadzona na rynek w 1999 roku, jest liderem wśród karmelków musujących – ich udział w rynku stanowi 81% (wg

Musujące Zozole w nowej (www)odsłonie więcej »

Zozole – marketing online ważny

Strategia marketingowa marki Zozole firmy Mieszko jest kolejnym przykładem tego, że Internet jest idealnym medium do budowania lojalności młodych odbiorców. Działania rozrywkowe prowadzone przez Internet pomagają przywiązać dzieci do marki, dając jednocześnie możliwość wspierania procesu edukacji i rozwoju najmłodszych. – Dzięki kampaniom prowadzonym w tradycyjnych mediach nasi odbiorcy znają markę Zozole oraz wartości wokół niej

Zozole – marketing online ważny więcej »

Scroll to Top