Związek Firm Public Relations

HR-owcy i PR-owcy o kryzysie i komunikacji

Większość specjalistów z zakresu human resources (78%) i public relations (52%) uważa, że kryzys ekonomiczny będzie groźny dla ich firm. Ponadto, zaledwie 16% HR-owców i 24% PR-owców deklaruje, że ich firmy są dobrze przygotowane na przyjście trudnych czasów. I o ile obie grupy zawodowe niemal jednomyślnie przyznają, że w okresie dekoniunktury nacisk na komunikację wewnętrzną

HR-owcy i PR-owcy o kryzysie i komunikacji więcej »

Branżowe spotkania pod patronatem Piar.pl

Polska Agencja Prasowa przygotowuje branżową konferencję pod hasłem „Trendy i narzędzia media relations”. Patronem medialnym wydarzenia jest vortal Piar.pl. Został on również patronem tegorocznych Gdańskich Spotkań PR, które rozpoczynają się w najbliższy czwartek, oraz 4. Międzynarodowej Konferencji PR “Introducing Market Economy – The Role of Public Relations”, organizowanej przez Akademię Ekonomiczną w Poznaniu pod honorowym

Branżowe spotkania pod patronatem Piar.pl więcej »

Scroll to Top