Tajemnice reklamy dla niedowiarków

Opublikowano: 12 listopada 2004. Kategoria: Rynek. Tagi:

Agencja reklamowa AHA pod patronatem miesięcznika Brief zamierzają dokonać marketingowego odkrycia i zdemaskować reklamowych niedowiarków. Tajemnicze przedsięwzięcie jest już dostępne oficjalnie w sieci.

'Intencją AHA jest przełamanie niektórych standardów w ocenie reklamy. Reklama to nie tylko dobry pomysł, to też umiejętnie psychologicznie skonstruowany komunikat. Ktoś, kto tego nie rozumie, zawsze ograniczy się li tylko do grafiki w reklamie' – mówi Jarosław Betlej, Prezes AHA.



tajemnicekreacji.pl
to pierwszy w Polsce projekt internetowy, którego celem jest udowodnienie mierzalności kreatywności w komunikatach reklamowych. AHA wymyśliła metodę 'pomiaru'. Każdy może wziąć udział w doświadczeniu, którego efekty niebawem zostaną opublikowane w Internecie i na łamach Brief. Marketing ma swoje tajemnice. Zainteresowani mogą przekonać się o tym na tajemnicekreacji.pl.

W skład grupy komunikacyjnej AHA wchodzą trzy agencje: AHA – agencja reklamowa, Estimage Public Relations oraz Upstream – agencja interaktywna. Ich połączone możliwości składają się na gwarancję wyspecjalizowanej obsługi w każdym zakresie szeroko rozumianej branży komunikacyjnej.

http://www.aha.com.pl

Sylwester KozakTajemnice reklamy dla niedowiarków

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.