Agencja reklamowa AHA pod patronatem miesięcznika Brief zamierzają dokonać marketingowego odkrycia i zdemaskować reklamowych niedowiarków. Tajemnicze przedsięwzięcie jest już dostępne oficjalnie w sieci.
'Intencją AHA jest przełamanie niektórych standardów w ocenie reklamy. Reklama to nie tylko dobry pomysł, to też umiejętnie psychologicznie skonstruowany komunikat. Ktoś, kto tego nie rozumie, zawsze ograniczy się li tylko do grafiki w reklamie' – mówi Jarosław Betlej, Prezes AHA.
tajemnicekreacji.pl to pierwszy w Polsce projekt internetowy, którego celem jest udowodnienie mierzalności kreatywności w komunikatach reklamowych. AHA wymyśliła metodę 'pomiaru'. Każdy może wziąć udział w doświadczeniu, którego efekty niebawem zostaną opublikowane w Internecie i na łamach Brief. Marketing ma swoje tajemnice. Zainteresowani mogą przekonać się o tym na tajemnicekreacji.pl.
W skład grupy komunikacyjnej AHA wchodzą trzy agencje: AHA – agencja reklamowa, Estimage Public Relations oraz Upstream – agencja interaktywna. Ich połączone możliwości składają się na gwarancję wyspecjalizowanej obsługi w każdym zakresie szeroko rozumianej branży komunikacyjnej.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.