Talex zbuduje środowisko teleinformatyczne dla TP SA

Opublikowano: 19 marca 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Talex, integrator systemów informatycznych, podpisał z Telekomunikacją Polską SA umowę na dostawę rozwiązań do budowy środowiska teleinformatycznego. Wartość podpisanej umowy wynosi 3 mln zł.

Talex należy do grona czołowych integratorów systemów informatycznych oferując zaawansowane usługi z zakresu budowy nowoczesnych środowisk, integracji systemów, a także optymalizacji wykorzystania posiadanych zasobów. Doświadczenie i wiedza specjalistów Talexu posłużą przy budowie środowiska SAN/NAS (Storage Area Network/Network Attached Storage) dla Telekomunikacji Polskiej.

Na mocy podpisanej umowy Talex został partnerem największego polskiego teleoperatora w projekcie zakładającym stworzenie nowoczesnego środowiska SAN/NAS w rozproszonych lokalizacjach. Poznański integrator dostarczy, zainstaluje oraz wdroży do eksploatacji urządzenia sieciowe, a także oprogramowanie niezbędne do realizacji projektu. Ponadto, przez okres trzech lat, Talex świadczyć będzie usługi serwisowe dla wybudowanego środowiska. Podpisana z Telekomunikacją Polską umowa przewiduje możliwość przedłużenia okresu opieki o kolejne dwa lata.

Sieci SAN/NAS projektowane są w celu zapewnienia szybkiego, wydajnego i bezpiecznego dostępu do danych. Dzięki ich wyodrębnieniu w ramach firmowego środowiska informatycznego transfer danych przechowywanych na nośnikach pamięci masowych sieci SAN nie powoduje obciążenia całej sieci, a jednocześnie umożliwia szybką komunikację pomiędzy poszczególnymi urządzeniami realizowaną np. w oparciu o łącza optyczne.

Przygotowywany dla Telekomunikacji Polskiej projekt jest kolejnym tego typu przedsięwzięciem realizowanym przez Talex w ostatnim czasie. W grudniu minionego roku Talex przygotował projekt i zbudował sieć SAN w Beiersdorf Lechia SA.

http://www.talex.pl

Sylwester KozakTalex zbuduje środowisko teleinformatyczne dla TP SA

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.